burada daha 20:04 hala umudunu kaybetmeyen ben sjdj
22.12.2022’de saat 22’de kimden mesaj alıyorsan ona aitsin! Kime mesaj atacaksın :D?
burada daha 20:04 hala umudunu kaybetmeyen ben sjdj
…12.12.2022 saat 12’de mesaj almayanlara ve cesaret edip atamayanlara umut aşılama sorusu :D

#sosyetic
Bana dediğin gün ve saatte Türk telekomdan dahi mesaj gelmedi bir iki kişiye attım benim için özel olanlara onlarda dönüş yapmadı yine elde var sıfır bugüne kadar hiç bir kızdan karşılık görmedim sevilmedim nasıl bir duygu olduğunu görürmüyüm onu da bilmiyorum tabi ki de sağlık olsun ne yapalım belki bizede hayat böyle denk geldi
Sağlık olsun be
Aynen sağlık olsun
Hayret, dün gece ne kimseye mesaj attım ne kimseden mesaj aldım. İlkkez dün gece boş geçti ahahahsh.. Sevdim bu ne deniyordu? Şeyi işte, ne diyonuz buna yav
Neye ne diyoruz
Kombo muydu o kelime yahu, büyü müydü.. Hatırlayınca yazarım
Tamam
Mesaj aldıktan sonra buraya yazarım. Jsj
Soru şöyle fakat :D kime mesaj atacaksın?
O saatte soru sorsan hepsine atmış olur muyum? Jsjs
Toplu mesaj gönderimi gibi filan düşün. Jdjdk
Senden beklediğimiz hareket :D başarılar
İşte benden beklenileni yapmayarak, ters köşe yapmakta üstüme yoktur. 😬
:D benimle yine laf sporuna başlamışsın
Dilim şişince parkurunda efor sarfediyorum. 😅
Kaybedeceğin maçlara girme🧐
Kağıt üzerinde çıkmıyorum ki, kaybedeyim maçları. 😬
Devam diyorsun Mai :D
Benim nickimin kısaltması bi garip ya usjd
Tek sosyatik şekilde değil, her şekilde devam. 😅
Mai- Mayıs Almancası Mai yani :D garip değil. Doğduğum ay hsjd
Benden 1 ay önce doğmuşsun. Ben Haziran..
Hadi ya, tahmin etmiştim ikizler djjd
Tahmin haklarını bir daha boşa sallama. Sorsaydın söylerdim. Boğa 😬
Sormayı sevmem :D araştırmacı gazeteci gibiyim
Araştırmacı gazeteci sosyetik ve karşılaştığı konular jdj
youtube.com/shorts/VwcrrlSuM34?feature=share
Sen yazsana bana kdjdjdkmdn
Hemencik yazdım :D
Bayıldım ben 😍 🙈 gördüm ben de yazdım
Artık birbirimize aitiz aşkım sjdjs
Ya benimsin ya benim işte o kadar 😂
Oha tam aradığım Aşk :D biliyordum bu günün bir kerameti olduğunu shsjsj
Sjdjsjsj
Cevap
45Cevap
Ait olduğum yer belli, mesaj gelse de değişmez ama tam o saatte mesaj gelmemişti. 😅
Püüüh :D
Gerçekten tüh canım😂
🥹😬
Mesaj beklediğim biri yok, atacak kimse de yok.
Kimseden mesaj beklemiyorum ayda atmayı düşünmüyorum en son değerli admin Kürkmantolu hayriye size mesaj atıyım beni admin yap demiştim olmaz dedi :D
Kimseye mesaj atmıyorum. Hem zaten mesaj atacak sevgilim yok veya flört ettiğim birisi böyle tek başına iyiyiz :D
İyisin sarı iyisin kafa raad :D
Kafam o konuda rahat ama genel olarak yoğunum zaten aşk işlerine vaktim yok :D
Su kara cocugun numarasi varsa ona atayim ben 😜🤭🤣
Kız yok, berde
nerde*
Tuhhh, neyse vakit de gecmis zaten 😂
Aynen :d sjsk
Şimdi mesajlara baktım da ben işyerindekilerden mesaj almışım. Olamaz ya 🤦♂️
Jsjs onlara aitsin :D
Yetmiyorduuu :D
Hsjs çekilecek çilen dolmamış :D
Eyvahlar olsun :D sabırlar dilerim
😅🙏
Unutmamışsın :D haja evet son yorumu bana bırakırsan müq olur djjd
Teşekkürler :D
Hahah ben o saatte görüş attım galiba 😂😂 bir de senin mesajına cevap vermiştim 😃
Senin ne yaptığın belli mi be :D
Karanlık işler müdürüyüm ben ahshs
Naber müdür djdj
Sorduğun için teşekkürler müdür yardımcısı ajdjd
Ben ve yardımcı :D çok yanlış
Çok doğru sen bilirsin 😂
Yani yardımcı ne demektir :D ben olsam olsam CEO olurum shdj
Yarın da ben 23.12 saat 23 olarak sorucam 😄
shsj umutsuz vakalara umut olalım :D
Kimseye atmayacağım, kimseden de alacağımı sanmıyorum
🥹🚬 yakıyorum
Yak yak ben yaktım bile
Napalım, çiğerlerimiz bayram etsin bari :D
Aynen, çok mutlu oldu
Öyle miymiş ben pek böyle şeylere inanmam o yüzden bilmiyorum 🌝
Ben de inanmam :D maksat eğlence olsun
Biliyorum soruların müthiş 🌝🤍
Teşekkür ederim balım 😙💕
Rica ederim canımsss 🌸💚
O gün o saatte telefonumu kapatmam lazım o zaman 🤣
O gün bugün 😃
Saat 22ye çok var daha🙂
Birde on mesaj gelirse ortalık malı olurum🤔🤣
O gün hangi gündü la heee 22 diyo valla o gün yeni biri ile tanıştım daha doğrusu o beni buldu şu an gayet saygı sevgi çerçevesinde baya başarılı ilerliyor bana ufaktan ufaktan güvenmeye başladı benden hoşlanıyormu ondan emin değilim ama güvenmeye başladığında hem fikirim
böyle şeylere inanmayın :)
İnandık bi kere :D
şu an 50 kız mesajı var wpde gece kesin yaren beyza ezgi atar onların bana sarma saati kafam en güzelken
Eşime mesaj atayım.
At maviş 😅
Insallah unutmam😅
Hatırlatayım mı :D
😂😂 yok sağ ol
Bi soru daha açardım :D işte tam zamanı diye shjddj
Bak iyiymis bu😂😂
Sevap işliyoruz şurda :D fırsat bu fırsat shdj
@Cassie_Robichaud sana atarken denk gelir kesin😄🤭
Tam bizim akşam muhabbeti saatimiz 😄
@Cassie_Robichaud 😄🤭🤭😘
Mesaj çok aldım az attım
Kızlar bana mesaj atabilirsiniz 😉
Şu an mesajlaştığım biri var
😂 sevdiğim kizlara tek tek 1 dakikada 2-3!@/@(3 atacam mesaj 😂
Senin kadar güzel olan prenses olmadigi icin tabiki sana 😉
Sevgi tılsımımı Ocak ayına saklıyorum, bu ay melek oldum 😃😃
Boy kas mal mülk dörtlüsü kimdeyse kızları da mesajları da o alır... Her zaman, her yerde...
Haaa 😅 iyiymiş. Çıkmadık candan bir umut tabii 😂. Vala atan olmadı 🙄☹️
11 dk kalmış ve kimseye mesaj atmicam. Ben kendime aitim
Kankiştoma söyliyim de beraber dilek tutalım. Yıkık team 🤞🏻
😂😂😂 Hiç gülesim yoktu... 22 de kızlar bekliyorum 😂😂😂 Sdjsda
erosa atardım kesin yapcağin işi sikiiiyiiiiiiimmmm diyee :)
Muhtemelen sevdiklerime yani en onemli birine
Hiç Kimseye :D
Kimse de sana mesaj atmadı mı be
🥹🚬
Kimseye atmıycam demek ki 😂
Sırf ait olmamak için shjd
Hiç gerek yok böyle ekşınlara xjjcdnnf
Hayatıma çok geç girdin ama ben sana aitim 😄
Hee gel şöyle yamacıma djsj
Gelsen ne güzel görsen ne güzel
Bak yollarına gül serdim
Güz bitti bize yaz geldi desen
Aç kollarını ben geldim ❤️
Hiç kimseye atmayacam
Geçti zaten şekerim :D
Yani atmadım atmayacam da 😅
Tamam :D seneye de bu zamanda atma tamam mı
Buna söz veremem... sene bu zamanda sen yine bu soruyu sor o zaman bende söylerim olur mu😅
Anlaştık :D ondan önce 23.03.2023 sorusu sorarım :D
Anlaştık 😉
Attim sana mesaj ama iletilmesi😂
Hsjs işte problem orada, bana mesaj iletilmiyor hep bir engel
Kimseye ait değilmişim 😒
🥹🥹🚬
İtirazım var bu zalim kadere çalıyor arka planda jsjd

Biz de kadere sitem dahi edilmez pu pu aman aman
Tamam tamam ya :D
Wpten kendime atarım 😄
Haha :D bak bu iyiydi
Kimse beni benim kadar haketmiyor. 😎
Aynısından :D
Umut verdin. Bakalım cesaret edebilecek miyim.
Hadi bi cesaret :D
👌
Bekleyeyim bakayim 😄
Hahaha :D beyaz atlın kim acaba
Yazacağım buraya
Rüyalar aleminden çıııık
At ekran görüntüsünü cümle alem görsün sana yazdığım mesajı :D
Aaa mesaj atmamış mıyım? Üzüldük, yalan yanlış şeyler söylemeyelim
Peki madem :D konu uzamasın. Sonuç itibari ile birincisi bebeğin değilim bir daha böyle hitap etmezsen çok güzel olur. İkincisi mesaj atmaktan bahsedilen bir sorunun altına “senden geldi” gibisinden yorum yapıp saçmalamamalısın.
Uff acıdı bu :D
Tamam ağlarım bi ara
O ha tesadüfün böylesi.
Ne tesadüfü :D
Ben bunu unutmuştum. Watsapda kardeşimin oğluyla resim attım. Eski bi arkadaş bebeğe kalp attı. Dedim hastaydın nasıl oldun. Yine hastayım nezmn senle yazışsak hasta oluyorum dedi. Dedim doğrudur bana hasta olan tek kızsın.
Şimdi bu soruyu görünce baktım harbi 22lerde yazışmışız. Vay be.
Hahah olaya bak :D
Kimse atmadı kimseye ait olamadık yine
Üzüldük
Atayım bugün dur djjdj
12.12. de attın mı lan doğru söyle
Evet burada yere saat şu anda tam 12:12 attım az önce jdjdjdj
Ahahah yuh be :D
Popon güzel galiba iyi uyduruyor çünkü tebrik ederim : )
Eski sevgilimin kankasındann🤷😬
arkadaşlarımdan geldi mesaj 😒
Demek ki boştayım. :D
Kim bilir hangi bahtsiza mesaj attim ejejwwj
13.13.2023 de atıcam söz verdigim gibi ✌️
2 dakika kalmış koş koş !🥳 @istanbul_bey
Geldim 🥳
@İstanbul_bey geç geldin ama olsun ❤️🥳
İnşallah bizim semtin kebapçısı liste atmaz 🥹
Telefonum yok kafam rahat en güzeli
Kendi kendimleyim vesselam😊
Atmam, kendiside atmaz.
Kimseden almadım ☹
Haiiin insanlar
Bir dahaki sefere artık 😃
Hıhı inşallah 😃
Eşime atarım 😅
Sen bana aitsin bunu unutma yaz :D jsjd
De tabii, ya benimsin ya topraam de
Öyle bir amacım yok.
O gün gelsin bakarız...
kimseye atmadım?
Kimseye
sacma sapan seyler
Kimse atmasın.
bana kimse atmadı:P
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?