İşlemciler 7Nm Exynos 990 ve Qualcomm Snapdragon 865+ 2020 Ağustos ayında piyasaya sürüldü 5G yok Android 13 de kaldı öne çıkan özellikleri Quahd+ ekran (1440x3088) ekran boyutu 6.9 inch Samsung un en büyük ekranına sahip akıllı telefonu
Note 20 ultra alınır
Note 20 ultra alınmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Günümüz 2025 yılın da Samsung Galaxy Note 20 ultra nasıl telefon sizce alınır mı?
note 20 ultra kullanıyorum şu an son çıkarttığı s25 ultra da bu ekran boyutunda. telefona diyecek yok ama en kötü tarafı samsung bu model için güncelleme vermeyi bıraktı. benim telefonum en son geçtiğimiz ay güncelleme aldı ve sanırım artık güncelleme almayacak. samsung un bu olayına ayar oluyorum. yeni modele yönlendirmeye çalışıyor kaldı ki, note 20 ultranın tasarımı (arka kamera çıkıntısı hariç) şu an son çıkardığı s24 s25 den daha sevimli geliyor gözüme. s pende de bir canım yapmışlar. note 20 ultra da bluetooth desteği varken son mdeollerde yok. neymiş kullanıcılar bunu çok kullanmıyormuş ya kardeşim sana ne sen koy o özelliği yine isteyen kullansın istemeyen kullanmasın. kısaca hala kullanıyorum güzel telefon
Note 20 ultra kullanıcısına denk gelmek güzel Samsung cidden çok saçmaladı Bir de Çevrecilik diye Şarj adaptörü kaldırdi ve şu an ısrarla koymuyor Apple örnek alıyor Samsung un bazı yönlerinden nefret ettiğim oluyor ben de zamanında düz Galaxy S10 Kullanmıştım çok kaliteli muhteşem cihaz
Özellikleri yeni ise kullanılan parçalar yeni teknoloji ise alınır. Bir önceki yılın aynısı üzerine bir iki parça eklenmiş veya değiştirilmiş ise alınmaz. Çünkü kur farkı var.
Ultra modellerin Kamerası zirve muhteşem oluyor Ara sıra Bakarım Galaxy S21 Ultra ve Note 20 ultra aradan kaç sene geçti yeni çoğu modelden üstün performans sunuyor 😅✨ Note 20 ultra biraz kısıtlanan model 50x en fazla