güvenilir marka olması. piyasayı götüren 2 marka da belli.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
en mnemlisi kamerasının igi olması dorohraf cekilmeyi cok seviyorum cunku ve güzel cıktıgım icin her yerde pauşasabiliyorum, bh tuzden gemelde ipgone ya da samsung tercihim oluyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
293Cevap
Yapısı sistemi ram seviyesi telefonun hafızası teknik sorunları ve kamerası önemli
Kamera kalitesi kasmamasi fiyatı renkleri ve modeli
Kaliteli video çekmesi ve Şirketin yapay zekaya yatırım yapmış olması
Uzun batarya ömrü ve hızlı şarj ve tabiki iyi bir işlemci
Kamerası rengi de çok gözüme takılır dayanıklılık önemli
sohbet etmek için falan kullanıyorum baska vasfı yok benim için
Benim için oyun hızı onemli onun dışında kamera da onemli
Baktığım ilk özellik hafıza ve işlemci kalitesi oluyor gerisi ikinci, üçüncü plan zaten.
Alo desin yeter bana fazlası benim için önemli değil
Şarjının gücü ve ısınıp ısınmamasına dikkat ettiğim kriterdir
Öncelik kamera her zaman daha sonra teknik özellikler
Param neye yeterse pek telefondan da anlamam
Pil gücü en önemli faktörlerden ama telefon iyiymiş
Batarya galibaa şarj konusunda dayanıklı olsun derim
Telefon elimizden düşmüyor ki, benim için önemli olan, işlemci, kamera, batarya 👍
Hızlı bir işletim sistemi ve kamerası tabi ki
Alan
Ram
Kamera kalitesi
İncelik
Çözünürlük
Samsung güvenilir marka phone beş paralik deyıl
kamera kalitesi, ekran kalitesi ve dayanıklılığı
Kamerasının iyi olması, iyi oyun oynayabilmesi güzel tasarımı olması maddi değer kaybetmemesi
Depolama alanı ve batarya. Günümüz uygulamaları bunları peynir ekmek gibi tüketiyor.
Batarya diyecem de olmayacak güçlü performans olabilir
Şarjının ne kadar gittiğine ve kasmamasına dikkat ediyorum
Hızlı güvenilir olması elbette kişisel verilerimi koruyabileceğimden emin olmalıyım.
Uzun süre güncelleme alması, sürekli aynı arayüzü kullanmak bir süre sonra sıkıyor.
Samsung reisi her daim seviyorum s20 fe kullanıyorum genelde
Samsung s serisi olmasına dikkat ederim s olduğu taktirde diğer geri kalan her şeyin çok güzel
güvenilir marka olması. piyasayı götüren 2 marka da belli.
en mnemlisi kamerasının igi olması dorohraf cekilmeyi cok seviyorum cunku ve güzel cıktıgım icin her yerde pauşasabiliyorum, bh tuzden gemelde ipgone ya da samsung tercihim oluyor
İşlemci hızı ve kamerası tabi ek olarak da şık tasarımı
Çok iyi teknoloji bunlar her şey güzel samsung iyi
Net hız bu arada nettt 3 gün sonra yavaşladıktan sonra bir önemi yok açıkcası
Bataryası kamerası işlemcisi ısınmak durumu oyun oynadığım icin öyle
Bir şey Yok desem yalan olur diye düşünüyorum ama bir
Hafızası, ve depolama alanı fotoğraf çekimi de önemli
Ekran hızının hızlı olması yavaş telefon sevmem ve elbette hafızası vs
Kalite, fiyat, görsellik, kullanım pratikliği
Samsung daha iyi bence ama zevkler ve renkler tartışlmaz
Güzel paylaşım için teşekkürler emeğinize sağlık güzel paylaşım olmuş
Batarya , kamera, hafıza ve hız
ram ‘ i çok önemli gerisi boş
hafıza ve anlaşılır kullanıma sahip olması
kamerasi sanirim en onemlisi
Düşünüyorum bende Samsung almayı bakalim
Batarya işlemci gövde sağlamlığı fiyatı hafıza
Şarj süresi önemlidirrrrrrr
Basit takılıyorum. Hafıza kamera ve işlemci
işlemci ve kamera en önemli ikili
Kamera önemli telefondaa bence
Batarya ömrü benim için ilk kriter telefonda
Benim için kamera güzel fotoğraf cekilebilmem lazım 😄
Ben fiyat performans odaklı yaklaşıyorum.
Benim için en önemlisi kamera
Kameraya bakıyorum genelde
Tabikide ilk olarak kameraa 📸
Teknik servis desteği ve performans
güzel yazı olmus tesekkür ederiz
Yazılımcıyız bacım, güvenlik 🧐
Kamera ve yazılım hızı Çözünürlük Parlaklık
hafızası ve sağlamlığına dikkat ederim
İşlemcisi, hafızası ve kamerası