Sohbet et, e-postalara bak, videoları düzenle, oyun oyna, not al derken gün içinde kaç kez telefonunu eline alıyorsun; hiç düşündün mü? 🤔
Teknoloji çağında telefon seçerken tek bir kriter yeterli olmuyor. Kimi “tasarım her şeydir!” der, kimi AI desteği ister, kimisi de “şarjım yetmeli!” diye düşünür. 📸⚡
Peki senin önceliğin ne? Yeni bir telefon alırken baktığın ilk özellik ne oluyor? 🧐
İnceliğin ötesinde, teknolojinin tam merkezinde bir deneyime hazır mısın? Oyunun kuralları yeniden yazılıyor!
Galaxy S Serisi’nin bugüne kadarki en ince üyesi Samsung Galaxy S25 Edge hemen ile tanış! 🖤

Kim demiş ince olan güçlü olamaz diye? 🔥
Samsung Galaxy S25 Edge'in göz alıcı özelliklerine beraber bakalım:
📱 Beyond Slim Tasarım: Üst düzey mühendislik ve zarif tasarımın birleşimiyle olağanüstü incelik, ultra şıklık!
📸 AI ProVisual Engine ile çek, izle, düzenle! Gelişmiş yapay zeka destekli kamera sistemiyle şimdiye kadarki en iyi çekim ve düzenleme performansı!*
⚡ Galaxy’e Özel En Güçlü İşlemci! Gelişmiş gerçek zamanlı ışın izleme ve Vulkan optimizasyonu sayesinde ultra akıcı bir oyun keyfi!
🧠 Galaxy AI: Gerçek yapay zeka dostunuz, tek komutla uygulamalar arası işlemler gerçekleştirerek hayatınızı kolaylaştırır.
🔋 Uzun Pil Ömrü: Gelişmiş işlemcisi ve AI optimizasyonu sayesinde gün boyu kesintisiz kullanım sağlar.
🎛️ Yeni One UI 7: Telefonun kilidini açmadan Now Bar üzerinden hızlı erişim ve kişiselleştirilmiş widget'larla yepyeni bir arayüz deneyimi!
🦾 Güçlü titanyum çerçevesi, suya ve toza dayanıklı tasarımıyla sınır tanımayan performans!
İnceliğin premium performansla buluştuğu Samsung Galaxy S25 Edge dünyasına hoş geldin. #GalaxyAI
Şık titanyum çerçevesiyle tarzına kusursuzca uyum sağlarken 200 megapiksellik muhteşem çözünürlüğü ile tüm detayları yakalar.
Samsung Galaxy S25 Edge teknolojiyle yaşayanlar için tasarlandı, hemen keşfet ✨
Senin telefon seçiminde en önemli kriterin hangisi? 👀👇
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
293Cevap
Tabi ki de ucuz olması yeterlidir.
Sosyal medya içerik üreticisi olduğum için telefonum adeta hem stüdyom hem ofisim gibi. Günlük olarak video çekimleri yapıyor, reels ve story hazırlıyor, video düzenlemelerini de çoğunlukla telefon üzerinden tamamlıyorum. Bu nedenle telefonun kamerasının özellikle düşük ışıkta bile kaliteli görüntüler vermesi benim için çok önemli.
Aynı zamanda güçlü bir işlemci, yüksek RAM kapasitesi ve geniş depolama alanı da olmazsa olmaz. Çünkü video düzenleme uygulamaları hem sistemi zorlar hem de ciddi yer kaplar. Telefonun ısınmaması, uygulamaların donmaması, yüksek çözünürlükteki videoların hızlı işlenmesi gibi detaylar günlük iş akışımı doğrudan etkiliyor. Ayrıca ekran kalitesi de oldukça önemli; çünkü düzenlediğim videoların renklerini ve detaylarını net bir şekilde görebilmem gerekiyor.
Tüm bunların yanında iyi bir ön kamera, hızlı şarj özelliği ve uzun pil ömrü de tercihlerimi şekillendiriyor. İçerik üreticisi olarak, telefonumun bana hem teknik hem de pratik anlamda destek olması gerekiyor. Bu yüzden cihaz seçerken sadece marka değil, sunduğu gerçek performans benim için belirleyici oluyor.
Güncelleme desteği 😀 Samsung da bunu 6 yıla çıkartarak bence çok önemli bir adım attı.
Daha sonra işlemcisi, RAM miktarı, bataryası, kendi yazılımı vs. olarak devam ediyor.
Çok kullanmasam da kamera gerektiğinde kullanmak için önemli.
Tabi bunlar yeterli mi? Hayır. Çünkü telefon artık hayatımızın drğişmez bir parçadı durumuna geldi ve tasarımı, su geçirmez özellikleri çok önemli. Sonuçta herkesten daha fazla onu görüyoruz 😂
Bu sebeple teknolojinin gottikçe daha minimalliğe doğru yönelmesi de önemli ve Samsung da bunun liderliğini yapıyor.
şimdi şöyle ben telefon seçerken ilk olarak bataryasına bakıyorum gün içinde çok kullanınca şarjı uzun gitsin istiyorum bir de elimden sürekli düşürdüğüm için dayanıklı olması önemli kırılınca tamir işleriyle uğraşmak istemiyorum kamerası da iyi olsun tabii sosyal medyada paylaşım yapınca fotoğraflar net çıksın ama pil ve sağlamlık benim için ilk sırada tasarım falan da güzel olursa bonus oluyor ama önce uzun süre kullanabileceğim güvenilir bir telefon bakıyorum şarjı hızlı dolsun donmasın yeter gerisi çok önemli değil
Telefon seçimimde en önemli kriterlerim şunlardır.
Yıllardır (S3 Mini'den bu yana) Samsung kullanıyorum.
Şu anda ise Samsung Galaxy S24 Plus kullanıyorum ve çok memnunum.
Bir sonraki telefonum S25 Plus veya S26 Plus olur herhalde.
Samsung iyidir.
benim için en önemli kriter, telefonun gerçek performansı. yani oyunlarda akıcı FPS vermesi, video render'da kasmaması ve kamerasının sadece megapiksel değil, gerçek kalite sunması.
telefon seçerken ilk baktığım şey ne kadar hızlı olduğu… Çünkü ben de yavaşlığa gelemem. Tasarımı da önemli tabii, her gün elimde taşıyacağım şeyi estetik bulmalıyım. Yani özetle, hem güzel olacak hem güvenilir. Tıpkı hayalini kurduğum ilişki gibi.”
Tek kriterim var o da Samsung olması, çünkü bu sporu kamera, batarya kapasitesi, ram, depolama kapasitesi ve yazılım olarak çok iyi ve fiyatının hakkını vererek yapıyorsunuz. E bize de bilinçli tüketiciler olarak logoya para vermek yerine performansa yön vermek düşüyor.
İşletim sistemi öncelikli olarak android veya android tabanlı bir cihaz olmalı...
Daha sonra depolama ve ram geliyor benim için
Kamera kalitesi de önemli bi etken ama çokta kullanmayan biri için önemli değil...
Ekran boyutuna çok fazla takılmıyorum, zaten güncel telefonlar çok da küçük yapılmıyor eskiler gibi 😂
Ben daha çok uygulama kaldırma durumuna bakıyorum... Yani cihaz hızlı mı, donmadan bazı uygulamaları çalıştırıyor mu? Oyun oynuyorsam ekran kalitesi nasıl...
Daha dün s25 ultra 512 GB versiyonunu aldım benim için yapay zeka kamera ve edit önemliydi birde işlemci ve telefon özgürlüğü iPhone 14 pro max den geçtiğim için daha özgür daha keyifli daha verimli bir telefon almak istedim bu da samsungdan yana oldu
Samsung gerçekten kaliteli ürünler üreten bir firma. Kamera kalitesi bir çok kişi için hayati öneme sahip olsa da, benim için pek bir önemi yok. Daha çok pil kullanımı ve dayanıklılık taraftarıyım. Sosyal medya kullanmadığımdan, sosyal medya uygulamalarının da benim için bir önemi yok. Fiyat bazında uygun olan bir model tercih ediyorum ben her zaman. Bu arada faydalı bilgiler için teşekkürler. Teknoloji meraklısı bir çok insana faydalı olmuştur diye düşünüyorum.
Emeğinize yüreğinize sağlık çok iyi bir paylaşım olmuş ❤️
Ben de Samsung markası kullanırım ve gerçekten inanılmaz memnunum özellikle akıllı telefonlar konusunda evet eski modeller artık çok kullanışlı olmayabilir ancak yeni modeller özellikle Samsung Galaxy S23 ultra, S24 ultra ve bu sene çıkan S25 ultra modelleri oldukça başarılıdır. Ben şu an Samsung S24 Ultra modelini kullanıyorum ve gayet memnunum ❤️
Telefonda en önem verdiğim şeylerden biri; sarjın uzun süre dayanmasıydı... Kamera ise iyi olmasa da olur diyordum. Çünkü neredeyse hiç fotoğraf çekmem.. Bazen bir iki manzara, video.. Sonra seçtim bir telefon...
Ve bu telefonun kamerası çok iyi. Bataryası ile rezalet... 😂 Şarjı aşırı hızlı bitiyor. Normal bir telefonun 3 katı hız en az.
Şaka mı cidden yaa 😓 Hayat dalga mı geçiyor benimle. Anlamadım..
1. çabuk şarj bitmemesi en azından bir günu kurtarmalı
2. Kamerasının zamanla bozulmaması
3. Uygulamaların tam fonksiyonlu çalışabilmesi
4. Depolama, kişiler gibi önemli telefon içi uygulamaların kendince bir arızasının zamanla çıkmaması
5. Biraz sağlam olmalı düşme, çarpma durumlarında tamamen dağılmaması
Batarya kapasitesi 4500-5000 mAh olmasına
İşlemci kalitesine yani telefonun güncel yazılımları kaldırabilecek oluşuna falan bir de yedek parçasının kolay bulunabileceği bir telefon seçerdim yani modifiyeli otomobil gibi her parça olsin
Tabiki öncelikle fiyatına bakıyorum
Beni özellikleri fazla bağlamıyor ?
Teknolojiden iyi anlarım ama ülkede faiş kâr payları ve haddinden fazla alınan vergiler varken ve planlı eskitme varken hickimse malını övmesin
Daimi Samsung bana göre
Ekran kalitesi
Parlaklığı ve canlılığı
Yapay zeka desteği
Özelleştirilebilir olması
Tasarımı ve işlemci mimarisi
Tek eksi yanı arka planda çok çok fazla ram harcıyor olması
benim için tasarım, sunduğu özelliklerden ise ilk olarak kamera kalitesi ve kullanım kolaylığı önemli. Samsung S25 Edge ilk olarak tasarımıyla gözüme hoş geldi, teknolojisini de beğendim fiyatı uygunsa bütçeme alabilirim
Telefon seçiminde en önemli kriterim ram alanı, pil durumu, kamera, donanım vs.
İPhone kullanıyorum mesela özelliği fazla ama pil durumu tarafından kötü, Samsung’a geçmeyi düşünüyorum ilerde. @Samsung Türkiye
Telefon seçerken bana kardeşim yardımcı oluyor. Kardeşim işlemci, ram, kamera, depolama alanı miktarı, ekran kalitesi gibi özelliklere bakıyor. Yeni telefon alırsam Samsung almayı da düşünüyorum.
Gerçekten Samsun bu konuda çok başarılı Ben de mesela iPhone 14 Pro Max var Bir de Samsung var Ben Samsung'dan daha memnunum hem kullanım açısından hem bakım açısından hem bilgi açısından Ben Samsung'u daha çok tercih ediyorum
Hafızasının geniş olması ve güzel foto çekmesi başka YK zaten 2 senede bı telfn degistiriyorm çok bı özellik aramıyorum 😄
Yaratıcılığını severim. Diğer telefonlardan farklı olan bir şey sunması. Kişiselleştirilebilir olması mesela. Ve de dış görünüm karizması dikkatimi çeker
Paylaşım için teşekkürler
Öncelikle işlemcisi hafızası kamerası bunların iyi olması gerekiyor sonuçta baktığımızda işlemlerin bir çoğu telefondan hallediliyor ister istemez insan her açıdan kolaylaştırıcı çözüm istiyor bunu da kaliteli ürün ile çözüm arıyor
Yeni telefon alırken benim için en önemli kriter kesinlikle pil ömrü. Gün içinde o kadar çok şey yapıyorum ki telefonumla, şarjım bitmesin diye sürekli prize bağlı yaşamak istemiyorum. Özellikle dışarıdayken ya da uzun süreli toplantılarda telefonumun beni yarı yolda bırakmaması çok kritik. Yani tasarım, kamera kalitesi falan tabii ki önemli ama batarya benim için hep listenin başında oluyor. Güçlü bir batarya demek, daha uzun süre kesintisiz iletişim, eğlence ve iş demek
Benim telefon seçiminde en önemli kriterlerim şunlardır:
• telefonun yapısı: telefon tasarımı ve dış görünüşüyle ön plana çıkar. Samsung'un son çıkan serilerini gerçekten çok beğeniyorum. Özellikle çizim yapmayı da bi o kadar sevdiğim için kalem özelliğinin bulunması beni memnun ediyor.
•sistem: kesinlikle android olmalıdır. Androidin özelleştirilebilir arayüzlere sahip olması benim için çok büyük bir artı
(+)
Telefonlar artık herkesin hayatının bir parçası haline geldi âdeta bir uzvumuz gibi. Hızlı olması gerek donma kasma yapmadan kullanabilmek adına. Elbette ki kamerasının iyi olması lazım ancak zaten telefon markaları da bunun üzerine geliştirmek için yarışıyorlar. Burada kişinin ihtiyacına göre şekilleniyor birazda.
elime tam oturması yani bir nevi konfor , ortalama üstünde kendine yer edinmesi her şeyiyle , mesela şu an hala samsung s8 kullanıyorum hala çok memnunum , 6 , 7 yılı geçti.
Hızlı olması ve ekranının akışkanlığı. Uzun süre kullanımda seni yarı yolda bırakmaması. Artı batarya. Kamera vs ek özelliklerini saymıyorum bile.
Rem sayısı 20 gb sayısı 500 yafa1 tb olacak kamerası önemli değil kamera lensi ya sony olacak ya da noktanın telefonların kullandığı bir marka varsa olack cunki nokiya telefonlara kamera pikseli 7 8 di şimdi ki telefonların 250 ama noktadaki o kamera kalitesi yok
Benim için en önemlisi ekran çözünürlüğünün yüksek ve hızlı olması ondan sonraysa şarjının uzun saatler boyunca gitmesi, kamerası ve oyunlardaki hızı sadece bu kadar...😊😊😅🤣😂
Şarjı uzun gitsin kamerası iyi olsun bi de takılmasın bana yeter samsung zaten bu işin kralı ne zaman alsam üzmedi hem sağlam hem hızlı son model galaxy s25 edge de efsane olmuş her türlü işi görüyo ince ama dayanıklı üstüne de kamera on numara valla başka markaya bakmam.
Bir akıllı telefon da en önemli Kriterim Bataryası İyi olsun işlemcisi güçlü olsun ve Kamerası kaliteli olsun bunlara çok dikkat ederim sonra ekran kasa kalitesi
İletişim desem 😂 neyse tamam şaka yapmayacağım öncelik o tabiki ve sonra fotoğraf kalitesi çok önemli
Samsung S21 fe kullanıyorum. Önceki de s9 du. Yenisi de bu seriden olacak. Öncelikle Samsung olması 1. tercihim, gerisi modeli bütçe göre sıralanıyor.
şarjı çabuk bitmesin, kaliteli olsun, virüs ıvır zıvırları bulaşmasın iphone mesela
kaliteli gözüksün şık tasarımı olsunn
Güçlü titanyum çerçevesi, suya ve toza dayanıklı tasarımıyla sınır tanımayan performans olarak iyi tercihim 😀
Ram ve Saklama alanı markayı fazla önemsemem iphone 6 vardı 5-6 sene kullandım sevmedim İPhone ile yolları ayırdım
Ben ilk telefonumdan beri Samsung kullanıyorum zaten ve şu an sahip olduğum telefon Samsung Galaxy S24 Ultra
akıcı menü pratik kısa yollar pratik arayüz iyi bir kamera ısınmayan bir batarya ve bolca geniş hafıza yeterli
Grafik tasarımla uğraştığım için bence kamera :) ne kadar yüksek çözünürlük ve net görüntü o kadar güzel desen ve çizim :)
Teknolojik ne kadar ileride olursa olsun gene de elime en uygun gelen telefonu alır biraz bütçe meselesi birazdan hoşuma gitti mi o zaman alırım
Benim için önemli olan depolama alanı, bataryası, belki bir de kamerası olabilir en son olarak
Gezegendeki Tartışmasız en iyi en kaliteli telefon 3 telefon Samsung s25 ultra, Samsung s24 ultra, Samsung s23 ultra
Pil ömrü dayanıklılık her uygulamanı koruyabilmesi telefonu her türlü koruyabilmesi kalite ve ele uygun telefon olması
Pahalı olmayan amiral gemilerini tercih ediyorum örneğin s24 fe gibi kamerası kaliteli işlemcisi hızlı kullanışlı
En başta yazılımı önemli yazılım olmazsa hiç bir işe yaramıyor daha sonra ekran pil performansı ve kamera geliyor
Batarya performansı, kamera kalitesi ve genel olarak iyi performansa sahip olmasına dikkat ediyorum
Şarj olma süresi, camera çözünürlüğü, Ram'i , fiyat performans arasındaki denge ( bütçe de önemli ) , arayüz kolaylığı hepsi önemli.
Uzun yillar samsung kullanıyorum sadece kamera biraz daha iyi hale gelse sevinirim onin dışında süper
Telefon seçiminde bir youtuber olarak kamerası sebebiyle her zaman samsungun amiral gemisi modelleri tercihimdir.
Şarjının çabuk bitmemesi
Kamera kalitesi
Güncelleme sorunu olmaması
Depolama alanı hemen dolmaması
Androide geçtiğimden beri hep Samsung S serisi kullanmışımdır, zamanın teknolojisine göre en Full modelidir.
Benim için en çok önemli olan şeyi kamera telefonda başkasını bilmiyorum
Ekranı büyük telefon seviyorum ben, kamerası iyi olcak birde. Mesajlaşması kolay olacak, kullanımı kolay olacak. Bu sebepten Samsung tercih ediyorum. Mis gibi telefon :)
Teknoloji artık hayatımızın bir su kadar değerli parçası
Kamera benim için çok önemli çünkü çok fotoğraf çekerim o yüzden kamera diyorum
100x yapıp yapay zekayla düzeltiyor mu ve izolasyon var mı
Temaları 3d canlı yapın animeler çoğalsın bedava olsun ya 🥹
Yani hafızası bol olsun takılmasın kasılmasın şarjı çabuk bitmesin 5G olsun yeter