Aslında telefon seçerken fazla dikkat ettiğimi düşünmüyorum. 4 defa telefon değiştirdim ve her seferinde sadece kullanışlı olmasını önde tuttum. Ne mutlu bana ki şimdiye kadar seçimlerimden pişman olmadım.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Benim için en önemli kriter hız ve performans. Donma yok, bekleme yok! Ama kamera kalitesi ve pil ömrü de hemen arkasından geliyor.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
1 yıl
Alo dedirtsin, sosyal medyalara girsin bir de video izletsin fotoğraf çeksin yeter, dünyayı yeniden keşfetmek yorum ya
Telf her yönüyle tamamlayıcı olmalı bence şu ya da bu önemli benim için diyemem. Samsunun yeni üyesi hoşgelmiş biz android manyaklarına en kısa zmnda incelemek için telfcuda soluğu alacağım güzel tanıtım için teşekkürler
ben kameranın iyi olmasını istiyorum genelde, sosyal medyayı sık kullandığım için. bir de batarya gücü önemli tabii günde 50 kere telefon şarj etmeyi hiç sevmiyorum.
Samsung S25 Ultra kullanıyorum, telefon seçerken aynı özelikte olmasını isterim :) S25 Edge'in çıkmasını bekliyorum ikinci telefon olarak kullanacağım.
Bence en onemlisi kamerasi. Fotigraf kalitesi ve video kalitesi benim icin cok onemli sonrada hafizasi cok onemli. Cift hat olmasi cok onemli. Bir de cok buyuk olmamasi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
293Cevap
Aslında telefon seçerken fazla dikkat ettiğimi düşünmüyorum. 4 defa telefon değiştirdim ve her seferinde sadece kullanışlı olmasını önde tuttum. Ne mutlu bana ki şimdiye kadar seçimlerimden pişman olmadım.
Benim için en önemli kriter hız ve performans. Donma yok, bekleme yok!
Ama kamera kalitesi ve pil ömrü de hemen arkasından geliyor.
Alo dedirtsin, sosyal medyalara girsin bir de video izletsin fotoğraf çeksin yeter, dünyayı yeniden keşfetmek yorum ya
Telf her yönüyle tamamlayıcı olmalı bence şu ya da bu önemli benim için diyemem. Samsunun yeni üyesi hoşgelmiş biz android manyaklarına en kısa zmnda incelemek için telfcuda soluğu alacağım güzel tanıtım için teşekkürler
S25 edge alana kadar plus ya da ultra modeli çok daha mantıklı tek iyi yanı ince ve zarif tasarımı olması onun dışında değmez o paraya
ben kameranın iyi olmasını istiyorum genelde, sosyal medyayı sık kullandığım için. bir de batarya gücü önemli tabii günde 50 kere telefon şarj etmeyi hiç sevmiyorum.
Samsung S25 Ultra kullanıyorum, telefon seçerken aynı özelikte olmasını isterim :) S25 Edge'in çıkmasını bekliyorum ikinci telefon olarak kullanacağım.
Samsung çok kaliteli ben yıllardır kullanıyorum
Bence en onemlisi kamerasi. Fotigraf kalitesi ve video kalitesi benim icin cok onemli sonrada hafizasi cok onemli. Cift hat olmasi cok onemli. Bir de cok buyuk olmamasi
SAMSUNG marka olması rahatlıkla diyebilirim. Çok kaliteli telefon. Bende s22 var gayet güzel hızlı güzel fotoğraf çekiyor vb.
Ayrıca boykot telefon değil.
Telefonun kullanım kolaylığı hafifliği arayüzünün karmaşık olmayışı vb
Kamera, hız ve depolama alanı... Çok önemli benim için.
kamerası güzel olsun yeter bence (bir de kasmamalı)
Kamerası ve pili iyi olmalı ki bol bol fotoğraf ve video çekmeliyim.
Kamerası bence yaa başka ozellikten anlamıyorum zaten
Valla telefonun kriterlerinden anlamam Samsung olması yeterli benim için
Kamerasi, şarjı bitiyor mu diye, ısınma oluuyor mu, bide dış görünüşüne de önem veriyorum
% 70 batarya kullanım suresi
%20 ekran kullanım oranın
%10 görünüm
Batarya, kamera gerisini çok önemi yok çünkü bilmiyorum diğer özellikleri
Samsung kullanmak bazı konularda gerçekten ayrıcalık
Hızlı olması önemlidir bence telefonun hızlı olması ve kamerasının iyi olması güzel anılar biriktirmek için önemlidir
1. Şarj olma suresi,
2. optik goruntu sabitleyici
3. Hafizasi
4. Kavisli ekran olmamasi
Nefes alsın yeter
Pardon çalışsın ucuz olsun yeter
Yeni bişey almak teknolojiye dalmak bazen iyi bazense kötü heves dünyası
Ram GB ekran çözünürlüğü kullanımdan memnun kalan insanlar
GB olarak 64 GB kullanıyorum şu an ve çok zor çünkü her dakika yeterli alan yok diyor... Kamerası GB markası her şeyi önemli benim için
RAM'i, Ekran Yenileme Hızı, İşletim Sistemi, Pil Ömrü, İşlemci Hızı, Depolama Alanı ve Güncelleme
teknolojinin gelişiminin durmaksızın devam ettiği bir dünyada, gelişen teknolojiye ayak uydurabilecek donanımlara sahip bir cihaz olması
Kamera arama kalitesi hafıza çift sim kart ve uygulamalar ve kaliteli olan marka telefon tercihimdir
Kameranin kaliteli olmasi yerinin fazla olmasi ve telefonun rengi ve sekli bunlar tamamsa alirim
Kamerası çok önemli mesela artık herkes fotoğraf video çekiyor bir de özellikleri ve gigabyte‘ı diyorum
Samsung yapay zeka konusunda cidden çok iyi özellikle fotoğraf söyleme konusunda ben de geçmeyi
Hafızası ve kamerası. Aynı zamanda işlevsel hızı. Uzun süre dayanıklı olaun ve sesi iyi çıksın
Yine güzel bir tanıtım olmuş teşekkürler Samsung bence telf bir pil durumunun dayanıklılığı ve belleğinin yüksek olması
Ekranı önemli, depolama önemli, batarya kapasitesi ve işlemcisi önemli foto pek çekilmediğim için kamera ikinci planda
İlk olarak maliyet tabiki ondan sonra işlevi neleri yapıyor neleri yapmıyor sonra ses özeliği kamera ve boyut birde
Ben telefona baktığım da ilk kamerası sonra hafıza rem batarya kapasitesi sonra donanım ve son yıllarda çıkan sıvı soğutma teknolojisi olan olcak
Pil ömrü , hızlı şarj özelliği , ortam ışığı sensörü
Kesinlikle Kamerasi zoom özelliği bide batarya pil ömrü ile hafızasi hızlı olması
Ben telefon alırken ilk önce güvenliğine bakarım, sonra kamera ve işlem hızına
Benim için önemli olan , pil kalitesi ekran kalitesi ve ses
Çekim kamerası peki 🤔
Tabi ki Gb miktarı. Eskiden 32 Gb kullanan biri olarak söylüyorum ki büyük işkence
şarjın baya gitmesi depolama alanıı en en en önemlisi kameraaası
tam şarjla uzun dayanması kameranın güzel olması işlemcinin iyi olması
Telefon seçiminde en önemlisi benim için açıkcası hızı ve kamerası donmaması gerekiyor yanş
Kamerasi bataryasi ve uzun süre dayanıklı olmasi
Ne kadar iyi yapay zeka entegrasyonu varsa o kadar iyi benim için
Güzel kamerasi olması hızlı olması alanının fazla olmasi
Ne zamandır 64gb ile idare etmeye çalışıyorum. Çok zor.
Gerçekten s25 çok güzel s24 de iyiydi ama bu başka
Şarjı yavaş bitsin Tiktok'ta ve YouTube'ta video yüklerken hızlı olsun bir de oyunlar
Kalitesi markası kamerası ısınmaması bunlar çok önemli
Hızlı, kamerası iyi, depolama alanı çok olmalı, onlara dikkat ederim.
Samsung dan son derecede memnunum şuanda a55 kullanıyorum ve çok iyi bir telefon.
İşlemci ve kamera kesinlikle daha çok ön planda
Fiyat performans olmasi ve teknolojilere uyum saglamasi
Kamerasının seksi olması
Beni Çok cezbediyor
kesinlikle kamera performansı sonrasında ise donanım ve pil
Hz ve çekirdek sayısı. Birden fazla iş i rahatça üstlenebilmeli