AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
134Cevap
Değişiklik olsun deniyim diye bir Hint restoranına gitmiştim devamını anlatmak istemiyorum..
Midyeci Ahmete gidip 162 tane midye yemiştim bence pahalıydı.
Esenler otogarda bir yerden 1 porsiyon iskender yemiştim 37.5 aldı şerefsiz
Cebimi batırmadı ama yediğim en pahalı yemekler kuzu çevirme ve balık.
şu restoranta gittim çok fazla hesap ödedim gibi değilde bir söz üzerine 35 kişi içkili yemeğe gittik orada çok sağlam hesap ödemiştim :)
Ne kadar ödediniz çok merak ettim. 😊 35 kişi baya fazla değil mi?
35 kişi arkadaş grubumuz ve eşleri 13.800 tl ödemiştim
Baya giydirmişler size. Geçmiş olsun 😀😀
kişi başı yaklaşık 400 tlye bayağı giydirmekmi diyorsun :D :D heralde hiç dışarı çıkmadın veya hiç alkol almadın cevaptada demişim zaten tüm hesap bana kalınca çok fazla oldu
Alkol almadım tabii... 😀 Bu kadar büyük bir hesap da ödemedim.
Yemek olarak hatırlamıyorum ama 15 euroya kahve içtim italyada bir meydanın ünlü cafesinde. Euro arttıkça aklıma o geliyor sürekli
Henüz öyle bir yemek yemedim
Bugüne kadar yediğim en pahalı yemek tavuk dönerdi..
Kumru diye sosisli ekmeye 10 lira vermiştim aynı sosisli okul kantininde iki liraydı
Milleti sahtekarlıkla kandırıp para kazandıklarını sanıyorlar
Barcelonada 2 hafta önce paella yediydim 11 euro falandı tl ye vurunca batırdı ama ona göre gittiğim için tl yide düşünmediğimdem koymadı
Bir hamburger bir kola ikide caya 90 tl vermiştim icim yanayyyy
Yuh ya soyguncu zuzular 😂
hatırlamıyorum hep pahalı yiyorum zaten yemekte paraya acımam
Sultanahmette babamın acemiliğine kapılıp bir restorana oturduk, eyvahlar olsun bolonez soslu spaghettiye 75 lira verdik ya 😞
Bizim muhittin abi var iki liraya döner yapıyor. Onu yedikten sonra hastane masrafları zaten baya güzeldi
Türkiyede kadınların hesap ödediği görülmediğinden kadınlar şanslı bu konuda 😂 en babası teşebbüsde kalır
Yenilen yemekler erkekle mi yeniyor sadece? Yemeklere çok ciddi paralar ödemiş biri olarak söylüyorum bunu...
Valla benim tanıdığım kadınlar yalnızken girmeye cesaret edemedikleri yerlere yanlarında erkekler varken girmek için can atıyorlar
68€ turmusdu icim yanmisdi varya😂😂😅 oda pizza cocktail felandi yani
Cenin 🙈 cine gidince merak edip soylemistik sonra cenin oldugunu duyunca birakmistik
öyle bir yemek olmadı
çok eskiden bir yemeye 15 milyon lira ödemiştim o zaman çocuktum ve bu para benim içim çok önemliydi
Datça da bir balık lokantasına gitmiştim. İşte hayatımın şoku
Yemek değilde bir duble vodkaya 70 ₺ vermiştim. Hala içim acıyor.
aşti de yemiştim çok pahalı değildi ama leş bir yemeğe para vermek koymuştu
Dışarıda pek yemek yemem. En son 4 kişi 125 tl ödedik
Levrek 😅260 tl hâlâ tadini unutamıyorum (kazigin)😂
ayağımı yorganıma göre uzatırım aşacaksa yemem zaten
Sevgilimle bir gittik 80 lira hesap geldi kızdan ayrılma noktasına geldim
Fiyatını sormadan bişey yemediğim için böyle birşeyle karşılaşmadım
Günaydında da yemiştim bir onun dışında hatırlayamadım
Seçkin bir lokantada sevdiğim bir yemek olan taskebabı yemek benim neyime ha 😏 ve acı son. 😔😑
1 balik ve kucuk rakiya 450 tl vermistim kordonda😂
En ucuz secerim hep bu gune ladar yemege en fazla 13 Tl verdim
Cebimi batıran yemek olmadı, genelde zaten menü veriliyor. Bakıyorsun bütçene göre yiyebiliyorsun. Allaha şükür canımın her istediğini yiyebiliyorum
Askerde komutanlarla yedigimiz yemek tam 2000 lira hesap odedik
Sesli guldum ya one oyle😂😂😂😂😂
😃😃 sanki kitlikta kalmislar ne varsa yediler
😂😂😂😂😂😂
Canlari sagolsun hepsi bir ani simdi
Balık Restorantında yemistim
Hiç öyle bir yemek yemedim henüz.
#devilinme
ödediğim en yüksek hesap 470 liraydı
4 simit 4 çaya 32 tl vermiştim daha pahalıları var ama en çok buna yanıyorum
En fazla harcadığım genel olarak 6 tl doner 1.5 ayran ya da salgam 😝😂😂😂
yemek için parayı kıyarım o yuzden cebimi yakandan ziyade lezzetsiz yemek yüzünden sinir olabilirim
Daha o kadar çok olmadı öğrenciyiz😂
Valla daha öyle batıran birşey yemedik en fazla 30-40 arası
meraktan soruyorum bir pizza ya da hamburger 30 tl olursa bu senin icin normalmi yoksa pahalimi
Daha önce birçok kez verdim zaten artık BK de bile 20 lirayı geçiyor ortalama bir menü artık pahalı değil alışılmış bir şey benim için
Yemek değil sadece tavuk dünyası vb. yerlerde içeceğe 4-5 lira vermek daha pahalıya geliyor hesaplarsak ha ödüyorum ama cidden içecekler yemeğe göre daha pahalıya geliyor mesela nusr-et ten örnek vereceksek yemek olarak diğer steakhouse tarzı yerlerin yemek fiyatı olarak biraz pahalı ki bu tanınmışlıkla ilgili olması ile ilgili ama tanesi marketlerde 1 lira olmayan soda nın 8 kutu içeceğin 11 lira yine 0.75 litre su 7 lira ayran 10 lira yemekler pahalı değil içecekler pahalı aslında her yerde artık herşeye zam geldi 30-40 arası normal 40 üzeride yemeğe performans göre değişir
sashimi+sushi 50 tl falandı azıcık şey
Fiyatını sormadan almam bir şey.
Yemeye gittiğimde fiyata bakmam
Fazla pahalı yerlere girmemeyi tercih ediyorum.
Lanet olsun dışarıdan yemek bile yemiyorum.
Cebimi batıracak bir yerde yemek yemem 🙂
Hesabı düşüneceğim yemeği yemem.
Nusrette biftek 🥩 🤭
Gercekten nusretti hamburgeriydi cokta gereksizdi
Baydönerde iskender yemek
Dışarda fazla yemek yemem
Hiçbir fikrim yok valla
Havyar ve kırmızı şarap :d
Cebi batıran yemek yemedim hiç. 😂😂
Öyle bir duruma hiç düşmedim ben yaa 😂
nusret. saçmalık. gitmeyelim ve gidenleri uyaralım
Ben de aynı şeyi düşünüyorum.
Çay içek mi?
hiç olmadı olmazda umarım ya
Profilimdeki soruyu yanıtlar mısın seni davet edemiyorum
Yediğim en pahalı yemeği Nusr-et te yemiştim.
Arap sükrüde balik...
Nusr-ette yedigim yemek..