En son 164 TL hesap ödedim. Dur bakiim, sayayım tam 14 adet köfte, bir kase mercimek çorbası,4 ayrana. Ortada zaten konan meze ve salatalar vardı. Bir kg köfte siparişi versem eve 115 ödeyecek ve muhtemelen 3 günlük yemeğim olacaktı, dışarda yemek pişmanlık. Neyse çocukların gönlü olsu, içime oturmadı😏
Yolda kalmıştık eşimle arabamız bozulmuştu iftar saati geldi bizde bı kır evine gittik en yakın orası vardı yürüme mesafesinde 2 kişi 580 verdik bence çok pahalıydı. 😏
yediğim en pahalı yemeği hatırlamıyorum. lakin 1 ay önce avm'de bir yemek yedim. 2 dürüm, 2 kola, 1 soğan halkası. 90 TL'nin üzerinde para ödedim. soygundu bu. bir daha gideceğimi sanmıyorum
Tek başıma 9 Orta boy pizza 2 kutu büyük patates kızartması 2 kutu büyük soğan halkası bir kova tavuk parçaları 2 adet xl hamburger 1 adet elma tart hesap 550 TL 2020 de
valla bi hafta mı ne önce mccdonaldsta dikkat etmeden bişeyler söylemiştim 102 tl geldi bi tansiyonum çıktı o an, da burada millet 200-800 tl falan diyo vay maşallah benim en kesenin ağzını açtığım gün bile fakir kalmışız sdasadas