Ucuz olarak Simittir.
Pahalı olarakta içeceklerden Trona Alkolsüz Gazlı Içecek tir.
Pahalı olarakta içeceklerden Trona Alkolsüz Gazlı Içecek tir.
Yediğim en ucuz şey bakkaldan alıp yediğim çikolatadır. En pahalısı ile hala unutamadığım suşidir. :(
Bir gün ilk defa suşi denemeye karar verdiğimizde bir restorana oturduk. 4 kişiydik ortaya suşi söyledik ve kişi başı 4 tane düşüyordu. Tabi ki doymadık ve çok pahalıydı. Doymadığımız için üstüne noodle söylemiştik. :( çokkk gelmişti hesap. Hala işimde bir acıdır bu.
En pahalı şey yasaklar geçen yasaklar kalktıktan 1, 2 gün sonra kfcye gittim 41 TLlik menü aldım en ucuz ilk okulda 5 kuruşluk şekerler vardı onlardan almıştım en ucuz içtiğim şeyde yine küçükken 50 kuruşluk meyve sularını seviyordum şimdi onlar 2 TL olmuşlar :O
En ucuz nargile, en pahalı üzeri altın kaplamalı özel yapım pastaydı ajshsh
Ucuz yarım çiğköfte dürüm pahalı eski manitayla restoranda kazık gibi kahvaltı
Cevap
14Cevap
Selam🦋
En pahalı yediğim şey Türkiye'de tatil yaparken yediğim steak ve makarnaydı.
En ucuz yediğim şey ise Almanya'da Türk döneri 3,5 euro.🐾
Küçükken para üstü olarak verilen 5 kuruş ederinde sakız çiğnemişimdir. Pahalı olarak emin değilim birçok özel konyak şarap vs şeyler tükettim sınırlı üretim ve özel seri olanlar vardı yurtdışından gelen falan ama para vermediğim için fiyatlarını bilmiyorum
Geçen gün bir arkadaşımla simit ve poğaça alalım dedik 2 simit 2 poğaça 45 lira dediler, en ucuz şeyleri en pahalısından yiyerek sorunun 2 cevabını tek bir olayla vermiş oldum. 😂😂
En ucuzu su
En pahalısı da isim vermeyeyim bir mekanda kahve. Özellikle gidilmiş bir yer değildi, sadece gidip şöyle kafa dinlemek istemiştik. 🤣🤣🤣
Hatırlamıyorum valla hiç düşünmedim çetele tutmadım 😅
En ucuz su, en pahalı yine su (Küresel Isınmaya dikkat cektim)😤
En ucuz yediğim patatesli börek en pahalıda şarap ve badem sütü
bir zamanlar 1 tl ye lahmacun yiyorduk :D. pahalı olarak bende Trona denemiştim oydu yaban mersinli
20 liraya bir bardak limonata almışlığım var. Espark görevlisi kadın ocağıma incir ağacı diktin...
Pahalı bir pasta yemiştim berbattı değmez
En ucuzuda simittir
Hiç unutmam bir mekanda salataya 70 lira vermiştim. En pahalı yediğim değildi ama en sağlam yediğim kazıktı
En pahalı Arizona levreği
en pahalısı kol böreğiydi.
simit - chivas regal.
Waffle pahalı geliyor bira bile daha ucuz
Burger Milkshake - Poğaça Su
En ucuz simit an pahalı nusret😀
Kuzu çevirme
Herşey :d
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?