Nasılsınız?🎉 Bugünde yine çok mukemmelim, çok şükür amin 🙄😕 Ders çalışırken, ders çalışmayanlar için film izlerken veya farklı başka işler ile uğraşırken... Kahve Aşkı... Atıştırmalık olarak en çok neler seversiniz?🐣 Bana kahve olsun ( tam atıştırmalık olarak sayılmasa da )😍
Bir şeyler yaparken, mesela ders çalışırken, en sevdiğiniz atıştırmalıklar neler?
Ders ya iş yaparken hep kahveyi tercih ederim. Kitap okurken de kahve derim. Film izlerken kahve de olur, meyve de olur, patlanmış mısır da olur :) Ama kahve şarttır ❤
Kardeşim elmalı turta yapardı. Onlara bayılırdım. Sonra margarine karşı cephe aldım. Şimdi içinde margarin olan şeyleri tüketmiyorum. Bu yıl taze çerez ile takılıyorum 😊
En İyi Cevaplar