En çok ne yaparken atıştırmalık yersiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
En çok ne yaparken atıştırmalık yersiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
bir şey yapmama gerek yok atıştırmalık olsun yeter 😄
Teşekkür ederim 🧚
Ne demek efenim
Televizyon izlerken
Otururken
Kitap okurken
Cevap
5Cevap
film dizi izlerken
Ben her dakika atıştırmak istiyorum ahsjs bu çiziler de çuk güzel
Bir şey seyrederken atıştırmalik yemeyi seviyorum.
Rdr2 ye sardım bu aralar atıştırmalık olmadan olmuyor
Yememem lazıım
Dizi film izlerken
Film keyfi yaparken yerim
Film bide kitap okurken
Bir şeyler izlerken yerim.
Dizi film izlerken
Boş boş otururken
Otururken
Oyundayken
Çizgi roman okurken
Film izlerken
Tv izlerken
Filim izlerken
film izlerken
Tv izlerken gadası
Günün her anı yiyorum
Ders çalışırken.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar