Çikolata ve yeşil çay. Birbirinden alakasız evet ama aynı anda tüketmiyorum tabii. :D

Çikolata ve yeşil çay. Birbirinden alakasız evet ama aynı anda tüketmiyorum tabii. :D

bir tanesi belime, bir tanesi karnima, bir tanesi de ayaklarima olmak uzere 3 adet sicak su torbasi.
stok halinde bitter cikolata.
novalgin damla.
salonda kanepeye hazirlanmis bir yer.
max. 2-3 bolum yaprak dokumu, ask-i memnu. (uyuyakalicam izlerken)
biraz ilgi, biraz sefkat.
bu kadar ya, cok bisey istemiyorum😂😂😂
Ne var ya en doğal hakkım😂
😂😂😂
Estagfurullah 😂
Beni dolarex'lerle yalnız bırakın lütfen günde 7 tane ilaç içerek ayağa kalkmayı başarabiliyorum çok şükür ondan sonra canım kesinlikle sütlü tatlılar istiyor sütlaç çikolata hiç yemem
Özellikle bir şey alıp yiyip icmem çok ağrım olursa sıcak su torbası koyuyorum ya da bir ağrı kesici içer kendimle cebellesip duruyorum 😂😂
Papatya ve civan perçini çayı ve tabi ki çikolata
Valla regl iken diye diyemem ama canım ne zaman ne çekerse onu içiyorum 😄
Turşu ve yoğurt fazlaca yerim
Yeme içmemde degişiklik yapmiyorum
Tatlı, su çok içiyorum.
Çikolata marşmelov jelibon ve Türk kahvesi
Tatlı
Bitki çayları
Çikolatalı biseyler
Her şeyi
Hiç regl olmadım
Hiç olmadım ki 😆😂
Çok sasırdık 🤣🤣 senden hiç beklemediğimiz bir cevaptı bu 😂😂gözlüklü beyefendi 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?