Regl iken en çok ne yiyip içiyorsun?

Çikolata ve yeşil çay. Birbirinden alakasız evet ama aynı anda tüketmiyorum tabii. :D

Regl iken en çok ne yiyip içiyorsun?
Regl iken en çok ne yiyip içiyorsun?
Cevapla