Can sıkıntısından çalıştığım meyve tabakları yoruma açık :)











Bunu yedin mi S400 fuzesinden daha etkili olur
Eline saglik
😂😂😂😂
Güzel gözüküyor, geliştirilir zamanla.
sonuncusunu beğendim daha estetik duruyor
Teşekkür ederim:)
Rica ederim:)
Cevap
2Cevap
Basit bir meyve tabağı 😂😂😂
Aynen basit 😊
Şaka şaka sen yazmıssın ya o yuzden öyle yazdım, emek olan & zaman ayrılan hiç bişey basit olamaz😊😊 emeğinize sağlık
Teşekkür ederim:)
Rica ederim 😊
sdfghjk işsiz güzel olmuş
Yemekler falanda var ama sırayla paylascam :)))) pasta meyve anlamam aşçıyım 😂
O zaman kolay gelsin ve eline sağlık :)
Teşekkür ederim :)
Sonuncuyu cok begendim
Teşekkür ederim:)
Efsane eline saglik ikram edersin artik
Tabikii neden olmasın :)
3. Fotoda kivi yetmedimi tatlım
Yetmedii 😃 cokta incelemedim başlıkta da belirttiğim gibi can sıkıntısından yapılmış bir kaç tabak
Hepsi çok güzel olmuş ellerine sağlık tatlım
Teşekkürler :) gizli olmasaniz iyiydi 😊
Neden böyle bir şey yaptın
Güzel olmuş :)
Teşekkür ederim :)
En sondaki güzel.
Teşekkür ederim
Canım çekti 😂
3 4 meyveli bir tabak ama görüntü insana hoş geliyo sadece :)
Güzel eline sağlık
Teşekkür ederim
Getir de yiyim
Afiyet olsun :)
Güzelmiş
Teşekkür ederim :)
gayet güzel..
Teşekkürler
Güzel hepsi
Teşekkür ederim
İkinciyi sevdim
Teşekkürler
Alttaki güzel
Teşekkürlee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar