afiyyet olsun bensiz yiyrsun ikram ettigin için şifalar olsun ya şafi ismi azamıyla ne güzel olmuş lezzetini seyrederker hissettim ne yazıkki şeker hastasıyım yalnız bir sakıncası göstermek için iyide bunu görünce cidden imkanı olmıyanın biri izlediginde gıpta ederse gençler kızlaın en çok sevdigi çıkolata eskiden ecdadımız bir şey alırken evine gizliden sokardı neden komşumun gözü degerse günah olur bence komşu hakkı elinesaglık diyorum bu sitede 600000 bine yakın üyeyi düşünün her zaman uyarmaya niyyet ediyorum arkadaşlarımızı üzermiyiz diye bence düşünmek gerekir bence derim göz hakkını unutmayınız güzel kadınların kapalı olmasını istior erkekleri rahatsız ederseniz onlrdasize musallat olur çok buna benzer yazılacak şeyler herşeyimizi kutsallarımızı foto sergiler gibi sergiliyoruz bununda kıstas olmalı derim
ben yaparken içine fındık fıstık ceviz ve badem parçaları ekliyorum. sonra üzerine hem hindistan cevizi hemde antep fıstığı serpiyorum. Harika ötesi oluyor
Küçükken Kurban bayramında kesilen hayvandan etkilenmiş olacağım ki, Hep dananın karaciğerini yiyor muşum gibi his oluşurdu bende, Sonradan yavaş yavaş atlattım da sevmeye başladım :D
En İyi Cevaplar