Çoğu zaman kime sorsak çok sevdiklerini dile getiriyorlar. :D
Acaba neden bu kadar çok seviyoruz bu yemeği?

Siz lahmacun seviyor musunuz peki? :)
#kablelsoruyor 🌺
Acaba neden bu kadar çok seviyoruz bu yemeği?

#kablelsoruyor 🌺

Aga bak simdi.. Lahmacun ortasi bol hamurlu kenarlari ince citir kavrulmus olcak. Daha sonra salcayla kiyma sogan rendesi bir guzel harc edilcek baharati atilcak ve bol bol kiyma hamura surulucek. Lahmacun pisti mi? Oyle hemen durum yok ! Sogan halkalarini serpistiricen yesilligi bol koyucan hatta acili seven acili pisiricek... Yaninda da essek kavanoz bardaklarda yayik buz gibi acik ayrani icecen varyaaaaa abbbboooooowwwww 😂😂😂😂😂
Seversem o da gider. O yüzden sevmiyorum.
Çok beğendim görüşünü nedense :D
Aa ilk defa beğendin :/
Yok beğendiğim görüşlerini Eig seçiyorum zaten :D
Hepsini seç olm yabancıya gitmesin asdasd
İnce çıtır ve taze iken evet, bekledikten sonra hamur oluyor ya, o zaman sevmiyorum 😋😋
Lahmacun hiç sevilmez mi? Bayılırım.
Cevap
46Cevap
İçindeki kıyma ve ekmek yapısı sanırım. Lahmacunu yapan yerin de iyi olması önemli. :D
Biz kendimiz yapıyoruz çoğu zaman 😊😀
Oooo fena :D
Evet çok hamaratım (!) 😀
Senle evlenen yaşadı. :D
Evet ona Hadise'den aldığım tarif olan tavukları yapacağım😆
Hahaha müthiş :D
Hem kebap lezzeti hemde düşük maliyeti arasına koyarsın yeşillik domatesi limonu da sık şehir efsanesi 😂😂
Tok karnına dokuz lahmacun yenir sözü boşuna söylenmiş olamaz sanırım. Bunu kim söylemiş bilmiyorum ama o kadar lahmacunu nasıl yer insan ya
Öyle güzel görünüyor ki işten sonra gidip yiyeceğim :))))
Hamur var, et var, baharat var.. neden sevmeyelim 😍
lahmacun önemli beraber lahmacun yiyebildiği insan dada önemli :D
Acılı gevrek soğana boğulmamış limonu sıkacan biraz kara lahana biraz maydanoz yaprağı yanına ayran offffff ❤️😢
Çok severim soğanlı acılı falan.. Pizza ya karşı milli yiyeceğimiz..
Vallahi ne lahmacun ne de çiğköfte severim. ayrica acı ve soğan da sevmem.
Yaaa bırakın Allah aşkına daha düne kadar kadınlar lahmacun yiyen erkeklerden nefret ediyorlardı, ıyyy bol soğanlı hemde falan filan,
Sosyal medyada bir patlattılar herkes sevmeye başladı.
Bayılırım :D
Hele acılıysa, üstüne ekstra pul biberi boca eder, neredeyse yarım limonu sıkar gömerim :D
Off lahmacun sevmeyen insan mı olur 😋 enfes görünüyor resimde
Eskiden lahmacundan iğrenir numarası yapıp akşamları bol soğanlı lahmacun gömen kızlarımız bugün lahmacun aşığı kesildi.
Çok seviyorum, 4 tane yerim bir oturuşta birde yanında kola ohh. :)
Daha önce yemediğim için sevip sevmediğimi bilmiyorum 😀
Ooo aman aman bir sevmek degil benim ki 😀
Nadir seviyesinin bir tik altidir 😄
Lahmacun sevmeyen'e insan demem ben, ya da hayattan hiç zevk almıyordur 😄
Herhalde sevmeyen. cok az vardir. vejeteryanlar gibi. sevilmicek yemek degil tadi super
Düzgün lahmacun yapan mı kaldı mk sevmiyorum artıkın
Daha dün yedim severim ama ölüyoruuuğğmm diyemem
Bir mantı İskender kokoreç değil
@EjderyamNerde Tam senlik bir soru tuzlu fıstığım. :)
Gerçekten benlik bir soru şırdanım 😍😍😍
ben sevmem leş gibi kokar insan :S lahmacunu yemem için sanırım çok çok uzakta bir yerde olmam laızm
hamur işini sevdiğimiz için..
Sen sevmiyor musun abi :/
sen ısmarlarsan yerim :)
Olursa yerim olmazsa aramam
Çok tercih etmiyorum. Daha çok Burger ya da pizza tercih ediyorum
Tadı güzel o yüzden 😂
Ben sevmem pek 🙄 ama yaparım
Ben de sevmem 😕
@Pembemarlboro ne kadar da ortak noktamız var ❤️ yirim sizi Üner hanım
*über
Ben yerrrimm😍😍😍
Güzel olduğu için, bir çok kişinin damak zevkine hitap ettiği için.
Allahım lahmacun 😍😍
sevmiyorum ama akşama pidee var fotoğraf atarım sfds
Severim 😋damak tadımıza uygun olduğu için sanırım
Nedensiz seviyoruz 😂❤
Yani yerim ama aşırı sevme durumu yok
Karnım tok olaydı da öyle göreydim :/
Lahmacunla da köprüleri yaktık🚬
1 liraya lahmacun yediğim günleri özledim
Sevemedim bir bunu bir de esmerleri.
Yoo ben sevmem lahmacun pizza sandviç köfte severim
lahmacun kültürümüzdür bence. bayılırım
Damak tadımıza uygun.
Çok severim, akşam yapsam mı acaba.. :)))
Neden sevdiğimi hiç düşünmedim :D
Çünkü çok lezzetli, bayılıyorum
Sevilmeyecek gibi değil ki ya
Az önce yedim ama bir adana kebap değil dostum
ben sevmem vejeteryanim cunku
lahmacun candır hayattır zevktir lahmacun :-D
ay ben severim günün bu saatinde canım istedi
Ay çünkü çok güzel 😋🌯
Sevdiriyor kendini. :)
uffff imm. canim cekti
çünkü tadı çok güzel.
Sevmeyen ölsün sndhduhd
Çok çok seviyorum bol soğanli bol malzemeli :D
Tavuk döneri daha çok seviyorum.😊
bayılıom ya fotoğraf a bakıncada canım çekti miss
en cok yedigim sey. pratik oldugu icin galba.
Ben severim ama çok değil
Ben o kadar sevmıyorum. Bı mantı degıl benım ıcın
Ben lahmacun sevmem ki kız ayool
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar