Biri anne keki mi dediiii😨😍 yeni tarifler ararken "Anne keki" tarifini gördüm ve fırına verdim şimdi 🤔
Acaba nasıl olacak...

#annekeki
#sicaksicakkek ❣️

yavru kuş bu neyli acep?
anneler ne yapsa hoşuma gider benim.
nefis olmuştur eminim, elinize sağlık 💐
Ben yaptım ama 😕 teşekkür ederim kuzum
Aslında normal kek sadece üzerine fındık serptim
geleceğin anne adayısın ama, hşş! bozma.
1 dilimcik alayım *.*
Olur tabii❣️❤️
Yaa inanmıyorum daha yeni yaptık yedikk ben çok seviyorum
Ciddi miii
Evet 👍🏻
inanamıyorum ya
@Trustmebro heee bende ne kadar inanılmaz demi 😱😱😱😱
yaa cok interesting değilmi yaaa resmen ben şok
İmpossible ben iptal
yaa çok amazing bişey
Sorma deliriyorum..
Hadi özele geçin canimlar
Özledim şimdi annemin yaptığı yemekleri... :) Güzel olmaz mı hiç ya?
Geldiğinde yapıp getirirsen, denemiş olurum bu sayede...
Yok sana 😒
Hayır avucunu yalacaksin ya ondan eig vereyim de dedim gönlü olsun haba
Boşver ben sana lor peyniri alcam 🤗 üzülme sen
Cevap
6Cevap
Denedim. Kuru kek sevmediğimden tadı normaldi. Bu arada afiyet olsun.
Teşekkürler ❣️
Çok tarif denemişliğim var ama bunu denemedim.
farkı nedir?
Susam eklemiş üzerine tarifte sanırım o farli
Yok fındık onlar
Denedim :)) Güzel oluyor, eminim sende güzel yapmışsındır :P
Annemin kekinin tarifi yok malesef 🙄 göz kararı yapıyor hemen atıyor fırına😂
Ellerine sağlık, güzel olmuştur, ben sürekli yapıyorum 😊
Denedim ama pek sevmedim ben, kek sevmiyorum 😄
Sen yaparsan her sey güzel olur hayatım 😄
O bir leğen mi
Güzelmiş
Leğen Mi hahahaha güldürdün
Tepsi, bu sefer Borcama yapmadim
Öyle bir leğen mi var bilmiyordum 🤔
Bilmiyorum ki olabilir mi acaba bilemedim
Yok yok o değilmiş 😂 borcamin cam olmayan hâli bu
Hayır denemedim. Özelliği ne
Bana normal kek tarifi gibi geldi 😂 tek fark üzerine susam ekliyormuş ben ise fındık ekledim susam yakıştıramadım
Sağol kuzum ❣️
Denedik annemiz vardi sukur
Bizim firin eski iyi olmuyo :)
Afiyet olsun 😘😘😘
Teşekkür ederim canım 🌸
Güzel olur :))
tadına bakmadan bişey diyemem :D
Denedim, muhteşem bir şey
Ellerinize sağlık harika görünüyor
Hiç denemedim.
Eline sağlık
Denemedim hiç
denemedim
Evet :)
denemedim..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar