Tabaktaki yemeği silip süpürür müsünüz yoksa artık bırakır mısınız? 


İştah kapatıcı tabak ama güzel düşünülmüş :)
Yemeğe gore tabağı silmem
Asla bırakmam
Eig için teşekkür ederim :)
Rica ederim 😊
Cevap
4Cevap
Tabağın dibini öyle bir sıyırırım ki, tabağı yıkamaya gerek kalmaz o derece.
Elimden geldigince bitirmeye calisiyorum. Ama o ackenki ac gozluluk varya o kotu bisey
sevdiğim bir yemekse tabağı alır yalarım
Yok artık 😃
var artık
Kiz bu nasil nick🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
yeni değil kız
Kendime yeteceği kadar yemek yaparım.
Yemeyeceğim şeyi tabağıma almam.
Yani yerim sonrası kalır
Sevdigim yemekse evet
Bırakıyorum ya
Sevdiğim yemekse silip süpürürüm
Hepsini yerim
herşeyi yerim :D
Homini girtlakcilardanim
bırakanlardan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar