Sizce bir erkeğin mutfakla uğraşması çekici mi yoksa kılıbıklık mı?
Sorduğun soru bence çok yanlış. Yemek yapan bir adam neden kılıbık olsun kaldı ki kılıbık kelimesi tamamen yanlış kullanılan bir kelime. Yemek yapmak sadece kadınlara verilmiş bir yetenek mi? ya da erkekler yemek yapamayacak kadar beceriksiz mi? Soru bana çok yanlış geldi Özellikle bir kadının böyle bir soru sorması fazlaca yanlış geldi
Ne güzel işte sevdiğin adamla birlikte beraber yemeğe sevginizi katıyosunuz. Kılıbıklıkla ne alakası var. Her şeyi biz kadınlar mı yapıcak. Kadına yardım ediyosa kılıbık olmuyo sevdiğine önem vermiş oluyo
Yemek yapan bir erkeği kılıbık olarak gören zihniyet varsa benden uzak dursun lütfen. :) Saçmalık.
Helal olsun hocam :) Günaydın :D
@IAmarPresterAen Teşekkür ederim, günaydın :)
Rica ederim hayırlı geceler :)
Yemek yapan erkek kılıbık olsa "Issız adam" bu denli çekici olmazdı.
Cevap
187Cevap
Yemek yapmak kadının değil erkeğin işidir zaten dünya'ca ünlü ustalar hep erkek.
Erkekler kadınlara işlerine gelmediği şeyleri yaptırıyorlar sadece, bakınız temizlik'te erkeğin işi'dir. Ağır olan her iş erkeğe ait'tir. Ne kılıbıklığı erkek dediğin çamaşırda yapabilmeli ütü'de ev temizliğide. Allah kadınları siz yemek yapın çamaşır yapın göreviniz bu diye mi yarattı çok saçma düşünüyorsunuz toplumun koyun gibi düşünenlerinden çıkan tabular bunlar. Kadın'ın tek bir görevi olabilir çocuk doğurmak onu emzirmek bakmak o kadar. Diğer konularda kesinlikle cinsiyet ayrımı yapılmamalı.
Yemek yapan ya da ev işleri yapan erkeğe kılıbık diyen zihniyet geri kafalı olmakta asıl çığır açanlar sizsiniz neden mi
Kadınına ve annesine yardım eden erkek kılıbık değil kalbi ılıktır diye buyurur peygamber efendimiz sav
Kendi işlerini kendi halleden efendimiz sav düğmesini bile kendi dikip suyunu bile kendi alırken bir erkeği kılıbık görmek ne haddimize
Kılıbık diyenin ağzına vurasım geliyor. Hava atmak için yemek yapılmaz ama yemek yapmak havalı bir iştir demişti bir abimiz katılıyorum ve erkeklerinde bilmesi gerektiğini düşünüyorum en azından aç kalmamak adına evde yalnızken yemek yapabilmeli. İyi yemek yaparım ama biraz dağınığım buarada :D
Bence ne kılıbık ne de çekici çünkü bu artık hayatın gereği üst düzey bir durum değil bu tabir eskilerde kaldı çünkü kadın evde oturur çalışmaz, erkek de evi geceden geceye görürdü. Günümüz dünyasında kadın erkek eşitliği son derece hakim ve ikisine genelde çalışan bireyler o yüzden yemek yapmaktan ziyade size nasıl eş olacağını düşünmeniz daha mantıklı olur.
Yemek yapmak benim için keyifli. Eğer fırsatım olursa yemek yaparım, kadınımın sözünü de dinlerim, fikirlerini önemserim, saygı duyarım, oldukça önemlidir benim için ve bu sevgimden, benim için değerli olmasından kaynaklıdır. Kılıbıklık denilen şey ise korkaklıkla ilgilidir. Sadece kadının sözünden korkmazsın, kadının çevresinden korkarsın annesinden, babasından, uzak akrabasından hatta kendi çevrenden, kendinden bile korkarsın -ki bu durum da tedavi edilebilen bir şeydir bana göre..
Çekicidir candır 1-0 öndedir.
Mütüşlüdür mökemmeldir 😂
Kadın olsam, evlenilecek adamlar listesinin en üst sırasına adını yazardım.
Ooo ozguven maşallah. O zaman sizi alan yaşadı desenize
@Hayatgercek Hani nerede o alan ya da alacak olan? Gelmiyor bir türlü.
hayir kesinlikle kilibik degil. ama bunun çekici oldugunu da düsünmüyorum.
bana göre normal birseydir. kendi sökügünü bile kendi diken bir Peygamberin ümmetiyiz. Neden ben esime mutfakta yardim etmeyeyim?
Cekicide olabilir de kılıbık asla olamaz. Kılıbık erkekleri hic sevmem ama yemek yapmayi bilenler ozen gosterenler yapamasalarda ilgilenenler hoşuma gider. ya da yardim ederken mutlu olanlar isteyerek yapmalari vs. Cok hos bisey. Kimse hergun hergun degisik degisik yemek yapmakdan zevk almaz. Helede erkeklerse mecburiyetten yapan hic kimse zevk almaz ama bunu eglence haline getirip arada eşiyle mutfakta biseyler hazirlamasi cok hosumada gider cikici de gelir :)
Yemek yapanla mı kişilik belli oluyor anlamıyorum ki insan eşine annesine yardım etmesi kılıbık oluyor peki evde yemek bekleyen gelmeyince bağırıp çağıran mı adam oluyor anlamıyorum keşke her erkek kılıbık diye adlandırılıyor ama bence adamlık bu işte 😊
Kılıbık kelimesini erkeğe her durumda söylenen en bayağı kelime olarak buluyorum. Mümkün olsa bu kelimeyi literatürden sildirmek isterim. Erkek hiç bir durumda kılıbık olmaz, insanlık erdemdir bunun adı olsa olsa
Bana yemek yapan bir erkek lazım 😄😄nerede bulabilirim acaba 🤔
@JonSnow39 sen öyle san. Senin yaşındaki çömezleri cebimden çıkartirim ben. Ayrıca gören de Yaşım 50 60 sanar. Sen anlamazsın büyüde gel olur mu
@JonSnow39 koca filan aradığım yok. Sen mizah anlayışı olmayan biriysen yapacak bir şey yok. 😕
Uzun yıllar boyunca tek yaşadım ve yemeğimi, evin temizliğini, ütüsünü herşeyi kendim yapıyorum. Ama kılıbık değilim. Evlensem de yaparım ve yardım ederim..
Ben aklınıza gelebilecek her türlü yemeği yaparım bu bir ayrıcalık bence kimseye muhtaç olmuyorsun sadece makarna yapmayı bilen daha doğrusu bunu bildiğini zanneden arkadaşlarım var makarnayı da sadece kaynatip süzüp yiyiyor açıyorum böyle insanlara
Ben kebap pişirsem kılıbık olurum çünkü bahtsızım ama bahtı güzeller yumurta kırsa aman ne hamarat erkek derler kısmetsizliğime şükür nasipsizliğime şükür...
cahilliğiniz sınır tanımıyor...
kılıbık: karısının baskısı altında bulunan erkek.
yemek yapan erkek ile karısının baskısı altında olan erkeğin ne alakası var?
Alakası bile yok... Hemm bence yemek yapan erkek çekicidir. Hatta yemek yaparken askılı tişört giyip kasları gözüküyosa , kirli sakalı varsa çekiciliğin nirvanasına ulaşmış demektir...
yardım amaçlı yapabilir ama bence bir erkeğin sürekli kadının dibinde dolaşması, yaptığı her yemeğe yorum yapamsı falan çok sinir bozucu. sınırını bilmeli bence
İşte hayaller, hayatlar durumu burada göz kırpıyor.
Olmali ben yapiyorum. Esim calisan bir kadin olabilir ne bileyim grip olabilir dugun olur cenaze olur annesine gider annesi gelmesinde gidebilir yapilmali yani iki saglam el ve internet yetio tarif icin
Yemek yapmayı , karşı cins bu şekilde görsün diye öğrenmeyen bir çok insan var. Kılıbık deseler ne olucak 😂 yemek yaparken jazzla birlikte hafif dans. Eğlenmeye bakarım ben. Bence 2 side değil.
Kılıbık erkek çekiciliği diye bişey Yok ama yemek yapan çekici gerçekten
Yemek yapmanın cinsiyeti olduğunu düşünen bir zihniyeti ekmek bıçağıyla doğramak lazım. İnsan değildir o.
Çekici diyorlar ama
Yemek yapsan suç yapmasan suç. Hayat müşterek yeri gelir temizlikte yaparsın ütü de...
Yemek yapan erkek kılıbık değil yemek yapan erkeklere kılıbık diyenler kılıbık
Valla becerebiliyorsa çekicidir. Ama ben yaparım ederim diye övünüp eline bile yakışmayan erkekler kılıbık değil itici duruyor.
Yemek yapan erkek iyidir ya. Kendim yapıyorum diye söylemiyorum. O kadar öğren et sonra kötü ol. Yakışır mı be.
banada yapsalar bende çekikici bulurum oh miss onlar g*tünü devirip yasın erkek mutfağa girip yemek yapsın tabiii yaaa çekici olurlar hep :D...
Sizin nasıl baktığınıza bağlı olarak değişir diye düşünüyorum. Tabi bunu erkeğin ne amaçla kullandığına bağlı olarakta değişir
Mumkunse mutfagima kimse girmesin😂😂😂 15 dk yemek yapacak diye 1 hafta mutfaga cifle klorakla asprinle girmek istemiyorum😂😂👍👌
çekici bence. henüz babam ve kayınbabam dışında yemek yapan bir erkeğe denk gelmedim ama düşüncesi bile çok çekici
Yemek yapmak kadınada erkeğede yakışır bence kılıbık olmakla alakası yoktur.
Açtır yalnız yaşıyorsa.
Bir de soruları eksileme butonu neden yok 🤔
Tek kaldığı zaman basit bir yemek yapıp karnını doyuramayan erkek benim gözümde boş adamdır!
En iyi aşcılar erkeklerden çıkar neden bir lokantada aşcı başı erkek neden nusret kadın deyil fmdjdjd
Yemek yapan erkeğe kılıbık diyorlar... Yuh.. Kadın olsam, oyum yemek yapandan yana.
Bence kulübün değil hanımını çok seven onun için her şeyi gözüne alabilen bir kişidir adamın da hasıdır
Kulübün değil kılıbık değil yani
Çekicii, ekeklerin el lezzeti daha iyi bence hep erkekler yemek yapsın🙃
✔️
Çekici hem yemek yapan yapmayı bilen erkek neden kılıbık olsun ki başarılı ve beceriklidir bence...
ukala olyolar yemek yapan erkek cok leziz yaptini sanyo sevmiyorm salata yappsin kavalti felan hazirlasn
Net cekicidir hele ki benim gibi bogazina düskün biri icin 😂
Bence bunun adi erkegi mutfaga sokma cabasi mutfaktaki kadin bastacimdir net
Ben yemek yapıyorum valla ister kılıbık desinler ister başka şey ben buyum
Ne kılıbığı? Toplumda sadece kadın yemek yapar diye aptal bir yargı var.
Ben Yapıyorum Kılıbık Olmak Şerefsiz Olmakdan İyidir
Ben yaparım. İsterlerse kılıbık desinler.
Pasta, tatlı, börek hepsini yaparım. Hem de zevk alarak. :)
Yemek yapan bir eş inanılmaz çekici olur. Eşime sesleniyorum burdan. Duy sesimi 😂
Çekici. Ama hep mutfakta olmasın. Arada benim için hazırlaması fena olmaz 🤗
Kilibiklik ile alakasi olduğunu dusunmuyorum. Ama cekicide gelmiyor.
Eşine yardım eden erkek her zaman çekicidir kardeşim kim ne derse desin
Yemek yapan erkek için ''kılıbık mı?'' diye soru soran pembelinin babası 200% ayıdır.
Neden kılıbık olsun yemek yapmak kadın işi değil ki
Yemek yapmaktan zevk alırım zaten genelde en iyi aşçılar erkeklerdir bu onları kılıbık mı yapıyor?
Amacı yardımsa çok hoş fakat sürekli olarak bunu yaparsa rolleri değiştirmiş oluruz :)
Kılıbık olur bana göre. erkeğin yaptığı yemeği yemem geneli çok pis zaten
9 yildir yemek yapiyorum. Ama 5 yildir profesyonel aşciyim 😂
İyiymiş benim de annem aşçı 😍
Lanet gelsin her yeri dağıtın tarzında değil ve yaptıkları yenebiliyor+öldürmüyorsa =çekici😉😁😁
Neden kılıbık olsun, genel olarak hanımına yardım eden erkek o zaman kılıbık oluyor öylemi
Üstsüz belden önlük geçirsin evimin orta direği yaparım >3333
Ben yakıştıramıyorum pek erkekleri mutfağa kaslı olmadıkları sürece :P
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar