Artık bir çok cafe, restoran sırf konsept yapmak açısından doğal görünüşü nedeniyle tahta üzerinde yemek servisi yapmayı tercih ediyor. Et yemekleri için yapılabilir ama açıkcası tost, sandviç, patates kızartması gibi yiyecekleri tahtanın üzerinde servis etmelerini saçma buluyorum. Sizin düşünceniz nedir?
Konsept yapmak için tahta üzerinde yapılan yemek servisleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Benim çalıştığım iş yerinde ahşapların mutfakta kullanılması yasak. Ekmek tahtası bile yasak. Ahşap bakteri barındırdığı ve makinada yıkama ile de bakterileri yok edemediği görülmüş. O yüzden sadece sağlıklı plastik ve nikel krom malzemeye izin veriliyor.
Otantik bir hava veriyor, ahşabın gözdeki etkisi ile sanki doğanın içinden bir parça ile yemek yiyormuşsun hissi veriyor bence güzel bir sunum şekli diye düşünoyorum :D
Çoğu ülkede tahta servis yasaklandı ben de özellikle istemediğimi belirtiyorum, sebebi verniksiz ahşabın doğal yapısı gereği yıkansa bile dokusuna yerleşebilecek mikroplar, bir de üzerinde çatal bıçak kullanılıyor ki bu da tehlikeyi arttırıyor 😔 gerçekten midem bulanıyor görünce bile
Bir aşçı görüşüyle bence de haklısın. Biz insanlar yeniliği severiz. Bir süre sonra bu tahta üzerinde servislerde beğenilmemeye başlanır. Bakalım o zaman neyle servis yaparlar. Pişmiş balık tabaginda pilav görürseniz şaşırmayın 😂
Bu konuda çok fazla rivayet var tabii iki dakikada görüşümü nasil gördün de geldin onu da anlamadım. Senelerdir tartışılır ahşap mi daha sağlıklı plastik mi metal mi cart curt. Benim edindiğim bilgiler doğrultusunda ahşap daha sağlıklı. 'Kuru ahşap'
En İyi Cevaplar