

Bir yere gittiniz önünüze böyle tabak gelse naparsiniz 😂


Bir yere gittiniz önünüze böyle tabak gelse naparsiniz 😂
Suyu çıktı hele ki Instagram'da "yok böyle sandviç" vs diye yazarak gösterenler var. Tabi ki yok öyle sandviç biliyoruz. Kamera var diye 1 tane yapılıyor el kadar ekmeğe 200 gram sucuk 200 gram sosis 200 gram salam 200 gram patates kızartması, 8 büyük marul yaprağı, 3 tane orta boy domates, 1 şişe ketçap mayonez koyuyorlar tepiştire tepiştire kapatıp sandviç oluyor. 160tl de o sandviçe veren zaten ne bileyim kafa gidiktir. Gerçekten suyu çıktı diğer yemeklerde de durum aynı. Nohutlu pilav işte ne yani bildiğimiz nohut bildiğimiz pilav kaytan bıyıklı eleman yapıyor ya sonra 1 tabak nohutlu pilav 100tl olmuş diye şikayetçi oluyoruz. Ee bunu böyle abartılı ballandırırsan öyle olur
Bu restoran influencerları bitsin ya vallahi bitsin. Hepsi gurme olmuş. Sonradan gurme... Vedat Milör, Oğul Türkkan gibi isimleri tanırım ötesi yalan
ne saçma ya şu şeyler hiç sevmem normal yensin işte 😒 tavukların şu girdikleri hallere bak
bir de yeni gelin sunumları var 😂😂😂 onlar hele mitoz bölünme gibi her geçen gün çoğalıyorlar 😂
Merhaba
Nimet bu yani tabikide sunum güzel olsun göze hitap etsin en az lezzeti kadar ama bu tip süslemeler dalga geçmek sunuma verilen önem demek diil
Yemeği ve masayı süslemeyi sunumu çok severim ama bu sekilde değil bu biraz abartılı olmuş 😂
EİG için teşekkür ederim 🙏
Cevap
66Cevap
Gözlerim kanadı bu ne? Abartılı sunumları sevmiyorum, sadeliikten yanayım
Ben çok saçma buluyorum özellikle de yemekle oyun oynayıp bunu insana benzeten kişilere de sinir oluyorum. yani insan da biraz karakter olmalı. altı üstü yemek yiyeceğiz bunu da fantezi haline getiriyorlar. tabi ki sunum önemli ama abartmamak lazım tadı daha çok önemli sonuçta dışı değil içi yani.
Adana şırdanı için özel bir sunuma gerek yok. Fotosunu da bırakıyorum buraya :D
Yemeği süslemek ve güzel bir sunum yapmak gerektiğini düşünüyorum ve göze hitap eden yemekler daha bir lezzetli oluyor sanki ama yukarıdaki resimler iğrenç görünüyor🤢 yemezdim onları.
Küçük çocuklara yemekleri sevdirmek için yapılabilir ama resimdekiler çok korkunç görünüyor. Benim iştahım kaçardı. Yetişkinler için absürt sunum olmasına gerek yok bence.
Gereksiz bence. O kadar sunum yapılıyor, yapıldığı sürenin çok daha kısa süresince yeniliyor dhgdskjd
Ağzının ortasına kürekle yer eğer erkekse tabi kadınsa kızım bunu erkeklere verme sakın derim bişey olmaz niyete göre
Sınavın nasıl geçti?
@Kawasaki_Ninja ne sınavı he
Özür diliyorum yanlış yere yazmışım.
Sunum değil dalga geçme hatta aşağılama. Yemem geri gönderirim. (hani Bi gülme de gelir ilk görüşte :))
Gerçekten çok hoşuma gider, yapanların ellerine sağlık, bu resmen bir sanat, beceri uğraş ve emek bana göre👍🏻
Abartmaya gerek yok. Sofra adabı diye bir şey var, 2 lokma yiyip kalkacağız Zafer bayramı kutlamıyoruz
Gereksiz
Nimetleri bu hale sokmaya ne gerek var
eğer lüks bir restaurantsa olabilir onun dışında gereksiz
Bazı sunumlar cok güzel ama özellikle restorantlarda cok reklam yapabiliyor
Bir süre izlerdim herhalde ancak çok açsam yumulllll
Hepsi mideye gidiyo zaten. Ama sunumu da önemli iştah açıyo. Yaniiii ilk fotoğraftaki gelirse 'Şaka mı yapıyosun bacım' Derim. İkincisi gelirse, komik yani gülerim.
Gereksiz buluyorum iki saniye sonra mideye iniyor nasılsa
Hiç bir şeyde abartı sevmem sadelikten yanayım yapanlara da kızıyorum valla
Ey güzel Allah'ım bu ne yaa 😂😂😂
Şimdi kızım görse sırf storilik diye yapalım der.
Siz Japon kadının üatünde sushi servisini görmemişsiniz bunlar ne ki 😂
Ben önem veriyorum. Önce göze sonra mideye hirap etmeli.
gereksiz ben yemeğin tadına bakarım önemli olan orası
Yani güzel görünmesi hoş bir şey ama saçma sapan şeylerde görmek istemiyoruz kxkfkfk
Bunu benim önüme getirseler gülmekten yiyemem ben bunu
İlk önce resim çekerim gülümsemeler ile yemeğe devam ederim !
Arkadaş ortamında olabilir de bir mekanda gelse geri yollarım
Bunlar bu şekilde önüme gelse yiyemem lezzetli olması yeterli
Yerim kanka yemek olsun yeterli sunum filan boş açız aç 🤣🤣
Gereksiz ya yemek yaptığıma dua etsinler birde sunum mu yapcam
Ilkine gülmekten yiyemem.
Hani sürekli aklına bisey gelir gülme tutar.
Yapmak istediğin eylemi yapamazsın.
Hah işte o buga girerim. 😂
çok eğlenceli bulurum ve yemekten keyif alırım
Karanlık tarafa neden geçtiniz açıklayın.
Bı yemek yicez zehir zıkkım oluyor doğru düzgün sunulsun işte
oturur gülerdim ne yapayım :D :D
yeni gelin sunumları :D :D
Oteldeym mecbur abartili veriyoz. armut süsü yapiyom
iyi ki şırdan görseli kullanılmamış
Yiyemem ya bu ne
Saçmalık seviyesinde
Yemeye kıyamam öyle şeylerde 😄
Hiç iştah açıcı değil...
Eğlenceli bence ya ne güzel
Vallahi işsizlik ne olacak başka
Yaratıcılık desen var :D
Çok gereksiz ya yemeyi zorlaştırıyor
Ben bile daha iyisini yaparım. Bu nedir ya!😒
Saçmalık
Nimetle dalga geçilmez
Gülmekten yiyemem herhalde. 😂
Sunum hic yapmam hemen yemek gelsin yiyeyim😂😂
Utancımdan yiyemezdim ben bunu bu ne kız böyle
Emek var tamam da bu kadar da olmaz ya 😃
emek var
ttakdir ederim
Flldkflrkrlrlr çok iyi bakar bakar gülerim heralde
alın bunu adam gibi bişey getirin derim😆
Nimetle dalga geçilmez
Çok saçma buluyorum bu kadari itici
Yenmeyecek şey olmadıkça sıkıntı yok
Görsellik önemli de abartisi gereksiz
Bazıları sanatsal bazıları çok gereksiz
o yapanı bana bulun fotoğraf isticem :D
Adamın iştahını kapatır bu nedir ya 🤦🏽♂️
inan böyle bir şey görsem yemem
Nimetle oyun olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?