Gereğinden fazla abartıldığını düşündüğün yemek var mı?

Güzel olduğu halde gereğinden fazla abartıldığını düşündüğün bir yiyecek var mı? Varsa hangi yiyecek?
Gereğinden fazla abartıldığını düşündüğün yemek var mı?
Lahmacun güzel fakat çok abartılıyor bence.
Gereğinden fazla abartıldığını düşündüğün yemek var mı?


Gereğinden fazla abartıldığını düşündüğün yemek var mı?
Cevapla