Eti tokatlayanından tutunda dondurma külahıyla oryantal yapar gibi görünen abilere, sisten görünmeyen yemek masasından tutunda garip guraba yakıştırılan lezzetlere.
Utanıyorum çoğu zaman. Altı üstü pilav yiyeceğiz ulan diyesi geliyor insanın.

Eti tokatlayanından tutunda dondurma külahıyla oryantal yapar gibi görünen abilere, sisten görünmeyen yemek masasından tutunda garip guraba yakıştırılan lezzetlere.
Utanıyorum çoğu zaman. Altı üstü pilav yiyeceğiz ulan diyesi geliyor insanın.

İşletmeci olsam belki aynı şeyi yapabilirdim.🧐 Nedense yediğimiz içtiğimiz şeylerin lezzetinden ziyade reklamı güzel yapılıyor mu o önemli gibi gösteriliyor artık. Yemek yemek için gidip saatlerce ayakta bekleyip üstüne de bir servet ödemek bana çok mantıklı gelmiyor.
Tabi bu gittiğimiz yerleri sosyal medyada paylaşıp milletin bizi konuşmasını istemekse maksat o başka.
sosyal medya görgüsüzlüğü
PR'ın bile bir saygınlığı vardı eskiden
PR ne, tam olarak bilemedim.
Öğrendim, teşekkür ederim.
Ben gereksiz buluyorum
Cevap
6Cevap
Bence böyle şeylere gerek yok sadece lezzetli olması ve güzel görünmesi kâfi
Seviyorum sevdiğim bir şey. Yanar dönerli et tabakları özellikle.
Gereksiz buluyorum, her türlü gideceği yer aynı oluyor.
Yemek acıkınca yenir. Şov yapmak anca görgüsüzlük işi..
Sevmiyorum.
Gereksiz
Abi çok havalı insanın iştahı açılır
Abartıysa komik geliyor versin yiyim işte daa.
Gösteriş severiz 🤸♀️🤸♀️
Gayri ahlakî.
Reklam
Saçma geliyor
Bokunu çıkarmasalar olabilir aslında.
İrlite oluyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?