Aşçıyım sizce kendimi geliştirmek için ne yapmalıyım?

Yaşım 19 üniversite 2. sınıf öğrencisiyim 9 ay kadar temel mutfak bildiklerini öğrenebileceğim bir yerde çalışma fırsatım oldu pazartesi günü Cihangir’de çok süper olmasada işi öğreneceğim bir steakhouse a giriyorum. Ardından dünya mutfağı olan bir yer var oradada işi öğrendikten sonra Japon restoranında suşi öğrenmeyi düşünüyorum. Sizce aşçılık nasıl bir meslek ve 19 yaş bu meslek için geç mi çevresinde aşçı olan vs varsa bilgilejdirirse sevinirim iyi akşamlar saolun şimdiden
Aşçıyım sizce kendimi geliştirmek için ne yapmalıyım?
Cevapla