



Sonuçta bütün kahvaltılar yatakta yapılmadığına göre sürpriz niteliğinde ara da bir bunu yapması çok hoş çok romantik bir durum 😊
Artık erkeklerden bunun onda biri kadar romantik bir şey görmek anormal geliyor o derece uzağım
Yataga getirmek degil ama guzel bir masa hazirlayip uyandirmasi romantik
Romantiktir herhalde?
Cevap
4Cevap
Tabi düşünüp hazırlaması çok hoş o konuda söylenecek birşey yok. Ama yatakta kahvaltı yapılmaz bence. Dökülür falan hiç rahat olmaz. Sonra gece karabasanlar gelir maşallah😂
Evet az kaldı böyleleri çiçek falan alanları görünce keşke bana da yapsalar diyorum mesela ama olmuyor 😳
Salona hazirlasin kahvaltıyı bnce çok romantik olur yatağı tercih etmezdim ama balayı hariç o zaman yatakta olabilir
İkinci resim iğrenç ya bende kablhvaltinin yatakta yapılmasının pek uygun olmicagini düşünüyorum sonuçta orası yatak ve uyumak için var
Romantik bence de yapsa da ölmez 😂 he hazırladığını mutfakta yeriz ayrı mesele xlaixljdjdjf
Hayır görmüyorum. Yatakta kahvaltı fikri itici geliyor bana.
Ben uyandigimda masaya hazirlamis olsun beraber yiyelim daha guzel
bence öperek uyandırsın sonra mutfağa gidelim orda hazırladıklarini yiyelim bana gore en iyisi bu
Kahvaltıyı mutfakta hazırlasın gelsin uyandırsın bence daha güzel bu
Romantizmin gereksiz olduğunu düşünüyorum
#BirKezbanınSeyirDefteri
Yok yha ne alaka hiç de romantik değil mutfakta ben ona kahvaltı hazirlasam sesizce kalkıp gelip bana arkdandan sarilsa kulağıma beni sevdiğini söylese daha romantik😊😊
Görmüyorum ben
Hayır bir bırak uyuyayım be adam
Yatakta nimet yenmez 😕
Mutfağa hazırlasın daha iyi olur
Yatakta yenmez öyle şeyler..
getirirlerse puan alırlar
Abartılmadığı sürece evet.
Evet keske boyle bir esim olsaydi :)
tabiki evet neden olmasın
Romantik kanka ya şöyle bir düşününce.
Evet.
Farketmez
Tamamen saçmalık başka bir şey değil..
Yo normal bisey
evet çok romantik
evet 😊
Evet.
Bence çok romantik
Evet
Hayır görmüyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar