Gözüm mü aç anlamadım ki. Birkaç gündür tıka basa yedim ama çok pişmanım hakim bey. Siz çok fazla yedikten sonra pişman olur musunuz?



evett genelde dışarda yediğim zamanlar oluyor.. yaa çok yedim diyorum ya da bu paraya bumu yenilirmiş keşke başka yere gitseydim ya da hiç yemeyip buna verdiğim paraya malzeme alıp evde kendim birşeyler yapsaydım diyorum..
Yediklerimden değil, yiyemediklerime pişman olurum :/
Hayır, öyle bir pişmanlığım olmuyor. Ne yiyiyorsunuz da kilo alıyorsunuz siz hiç anlamış değilim. Bana da formülünü söyleyin şu işin ://
Bende abur cuburun dibine vuruyorum ama yinede etkili olmuyor 😄
Benim içinde siz kıskanılası bir insansınız 😕
Yok. Tam tersi "aferin kız Hayri" diye kendimi pohpohluyorum 😂
İnsanın kendini gazlaması paha bicilemez bence asdf 😂😂
Cevap
35Cevap
Kesinlikle.. Özellikle spor yaptığım zamanlarda oluyor. Çıkıyorum, bir şey yiyorum. Yerken bir sıkıntı yok. Yedikten sonra böyle içime bir kurt düşüyor, '' Naptım ya ben :/ '' Tabi artık iş işten geçiyor :D
Ben 160 boylarında 48 kiloyum ve buna rağmen pişmanlık duyuyorum. Bunda bir sakınca yok, hatta iyi bir şey de. Türk hanımları gibi midesine çok düşkün hanımlar bu hisse sahip olmazsa hepten lömbür lümbür olur. Deneyimlendi, onaylandı, zor geri dönüş yapıldı, tavsiye edilmiyor.
Kilo alamadığım için hiç pişmanlık yaşamıyorum. Hatta bir buçuk ekmek kokoreç yemek en büyük hobilerim arasında.
Şekerli, hamurlu, ve aşırı yağlı yiyecekler yemediğimden diğerlerinden ne kadar yesem de pişmanlık duymam.
Yo yaşamıyorum ya 40 adım atıyorum ya da sırt üstü yatıyorum 😊 paniğe gerek yok
Yemeklerimi kendim yaptığım icin cok fazla yeme sansım yok :D
Bazen olmuyor degilim o yüzden az yiyorum işte :) dikkat etmek icin
Midemden sürekli rahatsız olduğum için fazla yemek yemek beni hasta edercesine kötü yapıyor dolayisi ile büyük pismanlik yasiyorum😊
Tek pişmanlığım cips yedikten sonra olur.
şu an olsa 3 paket yerim ama pişmanım demek istemiyorum.
Hayır
Yemek yemeği seviyorum
Sevdiğim şeyleri yapmaktan asla pişmanlık duymam
Ben böyleyim işinize geliyorsa
Alayına gider
Olmuyorum daha çok yiyorum hep yiyorum yemediğim zamanlar pişman oluyorum.
Evet kesinlikle yaşıyorum hatta normal yemek yiyişimde bile kilo aldım diye pişmanlık duyuyorum.
Fazlasıyla. Tabiri caiz ise dana gibi yiyorum. Her seferinde pişman oluyorum ama duramayirum da :D
o zaman seni TLC deki ağır yaşamlar programına davet ediyorum :)
Rahatsız ettiği için, yoksa kilo sorunu yaşamıyorum
Hayır bu aralar yemek yemiyorum başım dönüyor bazen
yok ben sadece çok seviştikten sonra pişman oluyorum !
Oldum olası çok yerim, hiç pişmanlık duymadım...
Aklımda kalacağına midemde kalsın 🤓
:/ Daha çok yeme isteği geliyor bana jsjs
Göbek görünce midem bulaniyo
Gereksiz miğdeme eziyet etmem ben 🤦🏻♀️
Evet gobek tas gibi oluyor 😃
İnanın, şu an yaşıyorum :/
Pişman olmam afiyetle yerim 😋😋
Dışarıda yediğimde oluyor.
Cok yemem yesemde pisman olmam
Malesef evet hemde su an
evet://
hayır..
hakkını vermek lazım :)
Sadece diyetteysem yaşarım yoksa hiç yaşamam 😹
Çok yemek gibi huylarım yok :d
bazen yaşarım çok sıkınca
Midem e sıkıntı yaptığında yaşıyorum
hayır aksine çok yemek yemezsem yaşıyorum :D
Evet bugün de pişmanım 😫
Yaşamıyorum.
Hemde nasıll 😶
Yemek yiyemiyorm kii
Hayır :D
Yaşamıyorum
Hayır
Çok yemem.
Asla yine yerim
Yo hiç yaşamıyorum
Hayır
Her seferinde hemde
Hayır yaşamiyorum
günaydin :)
Hayr
Eveet
Yooo
kilo sorunum olmadığı için istediğim kafsr yiyorum
geğirirken yaşıyorum
buldun ye kacma :D
Hayir
Yaşıyorum.
Hayır
Evet
Bazen
Mutlu oluyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar