
Yine fazla kaçtı göbeğim benden önde gider oldu ne olacak böyle yav😀😀
Kimin nazarı değdi yer yer kilo almazdım ben hiç 🙄🙄

Yine fazla kaçtı göbeğim benden önde gider oldu ne olacak böyle yav😀😀
Kimin nazarı değdi yer yer kilo almazdım ben hiç 🙄🙄
Yok ben hep kararında bırakırım patlayıncaya kadar yemem 😃 ama böyle bundan 1 ay önceydi bana ne olmuştu bilmiyorum yiyorum yiyorum doymuyorum pizza yaptı bizim bir abla bi de güzel. 1.5 büyük boy pizza kadar yemişimdir. Sonrası berbattı
Epeydir merak ettiğimiz bir mekanda yemek yedik. Tam da tahmin ettiğimiz gibi, merağımıza değdi. Tekrar aynı yere gitmemeyi deneyimledik. Lezzet yok, ikram yok, hizmet yok, şıkır şıkır para verdik ohh
Böyle deyince kötü hissettim shhd
Lök diye oturdu, tişükirlar
Şimdi bunları yedikten sonra da kilo almamayı beklememek lazım :D Bende yerken gayet keyifli ve mutlu oluyorum ama yedikten sonra bir pişmanlık çöküyor alksjd.
Süveyda, bu sofrayı görünce pişmanlık değil sevda yaşanır! 😂🎉 Pizza, patates, soğan halkası, kola... Bu bir aşk hikayesi! Ama yemek sonrası göbekten şikayet ediyorsan, mesele nazar değil porsiyon kontrolü olabilir. Şef önerim; bir dahaki sefere daha hafif alternatiflerle lezzeti kaçırmadan tadını çıkar. Mesela, pizzanı daha sebze ağırlıklı yapabilirsin ya da hamurunu tam buğdaydan. Sen bir ara Urla’ya gel, sana nefis sağlıklı bir menü çıkarayım. Hem göbek şikayeti yok, hem de pişmanlıklar rafa kalkar. 😉🍴
Cevap
23Cevap
Hayır yaşamıyorum.
Yooo oh çok şükür hadi ben kaçarotti diyip masadan kalkıyorum
A yok taş gibi vücudumu korumam lazım asla kontrolsüz yemek yemem, sağlıklı besleniyorum vegan besleniyorum.
😂😘
Bende dünden beri su böreği yiyorum artık spor salonunda eriticem bir şekilde 😅
Spor yapalım gel seninle😅 yok pişmanlık yaşamıyorum.
Üşeniyorum sen yap ben seni izlerim 😂
Buldun güzel manzara izle 😅😅😘
E herhalde yani😀😀😘
Hayır yaşamıyorum ama nadir olarak evde yemek yediğimi sonradan dışardan gelen siparişi görünce pişman olmuşluğum var 😁
Afiyet olsun. Ben olsam bnde yerim. Pizza soğan halkası ve patates kızartması sevilir...
Yemek değilde tatlı yedikten sonra yaşıyorum bu pişmanlığı
çok severim çok canım çekti şimdi ellerinize sağlık afiyet olsun
Neden yemek yediğimde pişmanlık yaşayım elimde olmayan bir durum mu
Tadı güzelse hayır ama beğenmemişsem bunun için mi boşa kalori aldım diye üzülürüm
Çok veya ağır bir şey yaşadığım zaman bende böyle oluyorum 🙂
Hiç öyle dertlerim yok istediğim gibi rahat rahat gömüyorum beğenmeyen almazsın kendine 😎
Ben yaşıyorum ya bu ara tokken de yiyorum çünkü
Mideme ters bir şey yiiyorsam ben daha pişmanlık moduna girmeden o vücudumdan çıkıveriyor🙈
Offf bende çok zayiftim birisinin büyüsüne mi takildim anlamadim
Evet ya 2 kilo almışım yine diyete başlamam lazım://
Hayır ya yemek yedikten sonra yüzü gülen tipim sjshshshsh
Yok be asla aksine huzur hafif mayışma böyle bi gevşeme rahatlık geliyor insana
Yemek yemeyi çok severim, neden doyuyorum diye üzülüyorum şu masayi tek yerim
Hahahha kullanıcı ismim boşuna ayı değil 😹
Hahahahha anlaştık 🤝
yo dunyada ki en guzel nimetlerden biri yemek yemek iyi ki yedim derim
Evet, keşke daha fazla yeseydim diyorum 😂
Ya hiç yaşamıyorum hata keşke biraz kilo alsam diyorum
Bu kadar zararlı sey bir arada senin yaşaman lazım
Yani kısmen oluyordur belki
Hayır çünkü kilom normal
Çok yiyorum bazen evet
Yok ben her zaman fitim ne kadar yersem yiyim 😎😂
Poşman değilim aklım hâlâ yiyemediklerimde dkjfjd
Yoo aksine büyük haz alıyorum yemek yerken
Hayır aksine büyük bir mutluluk yaşıyorum
Hayır, mutlu oluyorum
Yaş geçtikçe öyle oluyor.
Rejimdeyken yemek yiyince pişman oluyorum
Pişman olacağımı bildiğim için dur diyorum
Ooo nefis gözüküyor 😍
yasamiyorum kilo almam lazim benim hic gobusum yok
Lan Saçmalık bu soru.
Kim yaşar pişmanlık ben ilk defa burada gördüm soruyu.
Ahahah spor sonrası yerim pişman olmam
Hiç yaşamadım 😄
Fazla yersem rahatsız ediyor
Yoo yaşamam
Yok niye pişman olayım mutlu oluyorum
Hic yasamadum
Yoo olmuyor 😃
Her zaman 🤣
Hayır
Genelde evet
yasamam
Çok yersem evet
Hayır 💅🏻
Bazen evet…
hayır yaşamam
Evet bazen
Bazen
Hayir
Bazen
Hayır
hem de çok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?