Yemek yedikten sonra pişmanlık yaşıyor musunuz?

Yemek yedikten sonra pişmanlık yaşıyor musunuz?

Yine fazla kaçtı göbeğim benden önde gider oldu ne olacak böyle yav😀😀

Kimin nazarı değdi yer yer kilo almazdım ben hiç 🙄🙄

Yemek yedikten sonra pişmanlık yaşıyor musunuz?
Cevapla