Çok uzun süredir yemiyordum bu sanat eserini 😍 Nutellalı baklava aşk resmen, şerbeti az, fazla ağır olmuyor, normal baklavadan kat, kat güzel.Keşke başka birşey isteseymişim kabul olacakmış 🙄 Damat tatlısı da almışlar ama damat yok 🤦 Peki siz bu tatlıları hiç denediniz mi? 🍓
Afiyet olsun 😄 Ama ne ettininiz öyle 🤔😳 Bir an ikisini bir anda düşünemedim 😎 Nutellayı cok severim ama baklavayı sevmem 😜 Kaymaklı baklava biliyordum da bunları ilk k görüyorum 😉
vitrinlerde çok gördüm nutellalıyı çok merak ettim tadını ama kendimi tuttum almadım :) şerbetli tatlı sevmem çünkü kesin param boşa gidecekti . damat tatlısını bilmiyorum
En İyi Cevaplar