
Çayı şekersiz içmenin ayrı bir havası var gibi sanki, şekersiz çay içenler herkesi bu kulübe üye yapmaya çalışıyor sizde onlardan misiniz ?😂😂😂😂
Şekerli içiyorsanız kaç şekerli içiyorsunuz?

Şekersiz çay samimiyetsizliği diye bişey var.
Bir de çay ikram edersin "a yok ben şeker almıyım, siz var ya çaya eziyet ediyorsunuz asıl çayın tadı şekersiz güzel " demeleri yok mu tavayla ağzının üstüne vurasım geliyor ama "hı hı evet öyle ama napalım bu seferlik kusurumuza bakma " diyorum.
Aynı annem 😀😀 Annemde öyle diyor şekersiz için diye diyor bir gülmek geliyor bana😀😂😂😂😂
Allah ömür versin :)
Amin :)
2 yıldır şekersiz içenler kulübündeyim. Ne yalan söyleyeyim zorla şekersiz içiyorum. Şekerli içerken çok daha mutluydum çayla 😂😂😂
Ahahah. Ya bende öyle ya 😂😂 şekersizi seviyorum ama şekerli çay başka sanki 😂
Ama artık şekerli de içemiyorum. Çay zevkimin içine zorla ettiler 😂😂😂 hele çayı demli koydularsa şekersiz çay işkence oluyor 😥😥😥
Aynı duyguları paylaşanlar kulübü kuralım 😂😂 sadece kahvaltıdan tad alıyorum diğer öğünler de çok iyi demlenmesi lazım 😂
Kesinlikle öyle. Sabah öyle böyle içiliyor ama diğer vakitler tam ayarında olması şart. Kulüp başkanı olmaya adayım 😂😂
Seni kulüp başkanı yapıyorum 👏 😂😂
Tüm kulüp üyelerine beni başkan yaptıkları için çok teşekkür ederim 😊😊😊
Tek ben varım Rica ederim 😂😂 senle 2 olduk 😂😂
Evet şekersiz açık ve işte bir alışkanlık olarak limon ve taze naneli 😊 Dil ortalama 20-25 gün içinde aynı tada bakarsan alışkanlık kazanıyo 😊
14-15 yaşlarından beri çayı şekersiz içerim :-)
Sağol kuzum :-)
Rica ederim 😊😊
Cevap
40Cevap
2 şeker atıyorum. 1e düşürmüştüm. sevgilim varken. hep daha az atarım. ayrılınca artar. kitap örneği gibiyim.
1, tane ile 2 arasında tad farkı yok 🙈
var bence. su üstünde olmakla, belinden batmak gibi bir fark var.
Hayir , inanın yok :)
ben şekersiz içiyorum. Eskiden 4-5 şeker atıyordum ama şekersiz içmeye başladıktan sonra şekerin çayın tadını bozduğunu düşünüyorum
Aynen öyle :)
şekersiz pek tat alamıyorum, su bardağı boyutundaki bardağıma 5 şeker atıyorum :) gayet güzel oluyor, şekersiz içenler zevksiiizzzz sdfsd
😂😂😂 alışmadığın için öyle oluyor😂😂
Sana bakıp çay içelim 🙈
Hoh sende ya 😂😂😂😂😂
Bergamot evet güzel ama çayin kendi tadı dışına çıkıyor, ve gerçekliğinden uzak oluyor o yüzden tercih etmem bergamotlu dediğin gibi tadı cok güzel oluyor ama :)
Ama benim şekerim var kusura bakma bakamayacagim sana 🙄🙄😂😂
Gittikçe azaltıyorum şeker oranını ama tadı da kayboluyor.
1 şeker ile , 10 şeker arasında fark yok ki aynı tatlı oluyor
Çaya şeker atmayı bıraktıktan sonra yıllarca çay diye şekerli sıcak su içmiş olduğunu anlıyorsun 😂
Hah, tam olarak bende de oldu o 😀
😊evet benide çayın tadını daha iyi alıyorsun diye diye i klube bonservisiz transfer ettiler.
Memnun musun peki şu an :) ?
Evet 😊şu an bir arkadaşım ile transfer görüşmeleri yapıyorum come to şekersiz çay içenler kulübü dedim bakalım gelecek mi
Daha alışma aşamasindasin 😂😂
Arada kaçamak yapıyor 😊özelikle kahvaltı da tek şeker atiyorum
Ya aslında alışınca şöyle oluyor, bir kasıktan daha az şeker bile çayin içine girmiş olsa icemiyorsun 😂😂 yani 1, ile 10 şeker arasında fark yok :)
😊sen bu işi epeyce benimsemişsin ikna kabiliyeti mükemmel
Hahah , ablam bardaklara şekeri önceden dokuyor karıştırmadan iç diyor 😂😂 ordan biraz şey oldu 😂😂
😊😊çay muhabeti güzel gidiyor kendiside olsa içsek
Ben yazarken iciyordum😂
5 yıldır şekersiz içiyorum
kimseyi buna ikna etmeye çalışmadım.
günde ortalama 8-10 bardak çay içtiğim için eksrta şeker yüklemesi yapmamak için şekersiz içiyorum.
Hmm, ne güzel :)
hadi şende şekersiz iç :P
Ben şekersiz içerim 😂😂
çayı koy geliyorum :) <3
Tamam, gel 😍😂
Ellerine sağlık 😍😍
çay bardağına 3 kesme şeker, Fincana 2.5 tatlı kaşığı şeker, kupaya 4.5 tatlı kaşığı şeker atarak içiyorum. Ama şekersizde içebiliyorum. Arkadaşın evde şeker yoktu o gece alıştım.
Caya seker atmayip bunun havasini atanlar grubuna uye olan kiz da sen olmalisin.
Sekersiz iciyorum ama mecburiyetten.
Hava atıyorum 😎 çok havalı 😎😎😂
denedim şimdilik bana göre değil zaten çeyrek şeker atıyorum
Hmm 😀
çayı şekersiz içmeyenlere selam olsun kulübüne üyeyim...
3 şeker hem de...
3 şeker azmış ben yarısına kadar dolduruyordum 🙄🙄😂
Vay içmek.
Yolda 5 bardagi geçmez.. o 5 bardagi da şekersiz içerim şeker kullanmiykrum içeceklerde :)
bir gün boyunca şekersiz çay içtim baktım tad yok bide ben aşırı içerim dedim şekersiz olmaz devam
Hmm :)
😂😂😂😎
4 yıldır şekersiz içiyorum, tavsiye ederim çay severlere
😊😂😂😂
Ben pekmez katıyorum çaya apla.
Bak sen de dene.
Çok güzel oluyor 😉
Evet denedim bir kaç kere ama hoşuma gitmedi 5 10 tane at gitsin 😂😂
çay kahve şekersiz içilir ne öyle bebek maması gibi
İçte çayı içmenin bir havası var. Bununla ilgili bir bencem var
tek ya da yarim su bardaginda bile olsa fincanda bile olsa tek
Çayın aslolanı şekersiz olanıdır zaten. Parti kur oy verelim.
şekerli mi iciyosun? sorusuna evet cevabı verdiğimde eziklenmek...
hayat bir çay aşk ise şeker bizim gibi garibanlar çayı şekersiz içer
Caydan nefret ediyorum bide sekersizi iyykkkkkkk
Ablamda öyle nefret eder 😂😂
Çay ya da kahve içmiyorum 😎😎
En güzeli :)
Şeker çayın tadını bozuyor Bee :)
Bence de öyle ya 😊
Şekersiz çay... bambaşka bir şey.
Değil mi , bence de öyle :)
Şekersiz içerimde hiç öyle triplere girmedim aksine birsürü uğraşıyorum kaşığı sağa sola koymayla
😂😂😂
Uzun yıllardır üyeyim şekersiz içiyorum mis:/
🙈😂😂😂
Bardağın yarısı şeker olur benim
🙈🙈😊😂
Tek şekerli içenler kulübü nerede 😀
Onu da siz kurun biz şekersiz içtiğimiz için 😂😂😂😂
Kur hih 😀😀😂😂
Sigortami maasimi yatır yarına 🙄🙄 beyle patron olmaz 🙄🙄
Herika 😂😂😂😂
Sekersiz iciyorum. sekerli cay cay degildir
Kesinlikle :)
çayda kahvede şeker kullanmiyorum
Bizde çayda şekersiz, kahve bol şekerli 😂🙄
Kahvede alışamadım bir türlü sekersize :) Ama yinede tekrar deneyeceğim :)
çay şekersiz içilir mi be :D
İçilir üye yapalım hemen seni 😂😂😂
boşver tatlı içelim, tatlı konuşalım :D
Hemen sana donus yapıp. Aramızda görmek istiyoruz
aranıza girerim ben yine bildiğimi yaparım :D
Atın arkadaşı kulüpten 🙄😂😂😂
puuahhaaaha. klübde tezgah altına şeker kolisi koyacam. benim gibi olanaklara çaktırmadan verecem :D
😂😂😂 hepimiz şekerli içelim en iyisi sen vazgeçmeyeceksin😂
doğru yolu buldun sonunda. Yoldan çıkanları yola sokan Adam (imza) puuahaahh
Süper 😂😂
çay içe içe mi kara kız (Blackgirll) oldun 😂
Yaaa arkadaşım yüzünden nick söyle dedim bunu dedi 😂😂😂
ozaman esmersin veya saçların koyu siyah 😁
Yoo değilim, arkadaş karakizlardan hoşlanıyor bence 😂😂
bende düşünmedim değil 😂
Sende mesela mavi kelebeklerden 😀😀 tamam tamam kötüydü b😂😂😂
Eğer bir de esmer değil sarışınsan Eğer Bir nevi Doğan görünümlü Şahin gibi olmuşsun 🤣
😁😂🤣😆😀😅😃
Hahahah, çok güldum ya.😂😂😂😂
evet bende mavikelebek hastasıyım görünce dayanamıyorum 😂😂😂
Bak şimdi çok merak ettim seni 😄😄🤣🤣😂😂😁😁
Ama vardı resim 😂😂
Evet evet sanki hatırlar gibiyim. uzaktan ve Bulanık çekilmiş bir fotoğraf 😂😂😂
Hiçte bile 😂😂😂
sanki bir yerde oturuyordun üstünde siyah elbise vardı küt saçlıydın. lan yoksa ben rüyamdaki kadınımı anlatıyorum 😅😂🤣😁
Yanlış 🙄😂😂 öyle bir fotoğraf yoktu 😂 oturuyordum o doğru sadece 😂😂😂
Onda da zaten iki ihtimal var %50 %50 ya oturursun ya da ayaktasın Tabii amuda kalktığını saymıyorum 😂😂😂
Ahahahah 😀😀 tek ayağımın üzerinde oturuyordum 😀😀
ahahahhha 😂🤣 oda bişey mi. Ben kıçım yere deymeden oturabiliyorum puuaaahahhh 😃🤣😂😆😁
Midem bulanıyor şekersiz
Hmm, kaç şekerli içersin :)?
Hmm
pek sık içmiyorum zaten içersemde şekersiz
İnsan bir yerden sonra alışıyor şekersiz içmeye
Şekersiz olmaz..😉1 tane yeterli..
15 yaşından beri sekersiz iciyorum
hayatımda şekere yer yok çayda bile
Evveet çayı şekersiz içerim
Ben yarım şeker atıyorum.
Şekersiz içiyorum ama çayı sevdiğim söylenemez.
şekersiz severim..
Ne güzel :)
yillardir sekersiz icerim
Şeker siz içiyor um
Hmm :)
Sende mı şeker siz 😂
Evet 😂😂 çay şekersiz, kahve bol bol şekerli 😂😂😂
Neskafeyi de sade severim sadece neskafe kahveyi orta severim bnce tanışma liyiz 😂
Ben çay hariç herşeyi bol şekerli içerim 😂😂😂
Sende ilgincsin çayı şekersiz diğerlerini nasıl bol şekerli içiyor Sun ki 😂
Bnce tanışmayla olmaz evlenelim 😂
Ablam da öyle diyor bunlar da bir garip çayı şekersiz kahveyi çok şekerli iciyorlar diyor 😂😂
Haklı kadın keşke özelden yazabilsem sana
Teke düştüm yavaş yavaş şekersiz deniyom arada
şekersiz
çay hiç içmem
Icemem şeker olacak
çay içmem
cay icmiyorum
Dort sekerli icerim
sekersiz icemem😃
şekersiz içiyorum.
Şekersiz 😁
şekersiz içerim
6 yıldır şekersiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar