Benim için pazar kahvaltıları eşittir TRT1 de kovboy filmi izlemek😅 o gün mutlaka kahvaltı oturma odasında yapılacak. Kaç kere bu yüzden babamla kavga ettiysemde değişmiyor adam.
Pazar günleri aile toplanır onun için kahvaltı hem uzun sürer hemde çok keyiflidir :) Patates kızartması Simit, peynir ve çay bu üçü olmazsa keyfim kaçar :D
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
22 gü
Pazar kahvaltısının olayı aslında sofradan çok o yavaşlık. Kimse acele etmiyor, telefon bile ikinci plana düşüyor biraz. İnsan hafta içi kaçırdığı şeyi telafi eder gibi oturuyor. Olmazsa olmazı da bence çay ve biraz sohbet. Geri kalanı zaten varlığını hissettiriyor, eksik olsa bile çok göze batmıyor.
En İyi Cevaplar