Güncellemeler
+1 yıl
www.change.org/.../%C3%BClker-efsane-tat-incirli-biskrem-tekrar-%C3%BCretilsin
Lüfen kampanyayı imzalayalım arkadaşlar. :)
Lüfen kampanyayı imzalayalım arkadaşlar. :)

Elmali da gozukmuyor sanki bir de haş haşlı alaturka cips yok millette kafa yapiyor diye kaldirdilar herhalde :)
harbiden vardı bitti
Fazla yumusak gelmisti bana o. Uzun zamandir gormedim hicbir yerde
O nasil biseydi bebegim. ben hatirlamiyorum ;)
Güncellemede resmi var.
Cevap
2Cevap
İncirli biskrem mi varmış 😯
Elmalısı incirlisi vardı. Elmalısını geçen şokta gördüm sınırlı sayıda
Çok şaşırdım gerçekten.
Resmi güncellemede mevcut.
Öyle birşey var mıydı ana kaçırmışız hep
fazla rağbet görmediği için üretimi durdurduk.
ben de çok aradım ama yok :(
Hiç yemedim :/
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar