Cevizli diye maliyetimi çok yüksek oluyordu😀 tadı süperdi yaa alıp alıp yiyordum.. kim kaldırdı bunu... sebep parasal sanırım..





Yok alerjen maddelerden dolayı kaldırılmış türkiyede bu bisküvisayesinde 1000 e yakın kişi cevize alerjisi başlamış brn dahil
Bendede ceviz alerjisi var. Yediğimde ağzımda acı ve yara oluyor ama çok seviyorum ne yapayım.. bana göre bunun maliyeti onlara fazla geldi
Yıl olmuş 2025 Nezaman ikram reklamı veya ikram yesem aklıma hep cevizli geliyor cooook güzel di fındıkli dan çok daha çok güzel di fındıkli da kaldırilsaydo o zaman
Aynen ha silindi gitti bir anda. Ben 25 kuruşluk piknik hastasıydım ya :D
Bende peynirlisine bayılırdım oda kalktı😕çiziviç var ama aynı tadı vermiyor 😊
Çiziviç çok kötü kokuyor ya onu nasıl yiyorsunnnn😱 çürümüş bişey kokusu var onda çok kötü yeme onu
Yemem tamam🙈😄
Stokları tuketmissin 😁 şaka bir yana bende en çok kakaoluyu severim 😋
Cevap
9Cevap
Ben cikolatalisini seviyorum. cevizlisini hiç gormedim ya.
Böyle büyük firmalar maliyeti düşünmez Hanımefendi ürünü satmak istiyorsa malzemeyi bol koyar
İlk defa gördüm cevizlisini😂
Yuh kızzz heryerde vardı 2 yıl önce😀
Tutulmamis tir sadece senin için uretemezler😂
Batılar galiba 😂 ceviz pahalı
Hadi Ya ben hiç denk gelemedim.
Bende çok severdim eskisi gibi bulamıyorun
Firmaya yazmalısın... Bir koli gönderirler 😉
Çok yiyerek bitirmişsin...
Cevizli hiç yemedim
İlk kez görüyorum.
Evet ya niye
Hiç hatırlamıyorum bunu
Olsada yesek
Talep yoktur
Var marketlerde
Yokkiii hiç yok nerde gördün
Var bizim burdaki bakklarda
Hiç sevmem 😂
ne alakası var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar