Sütüm haram olsun ya, bebek gibi emzirdim, değmezmiş, gerçi onun sütünü de az yutmadım değil
5 sa
Cevap
21Cevap
Ahahah güç güleceğim yoktu bir de kategori yeme -içme 🤣🤣🤣🤣
Nimetten saydı KS 🤣
Bizimde hakkımız sana haram olsun aç aç baktık uzaktan
Bu durumda hayır. Sonuçta sen onu o da seni beslemiş. Ortada bir bakiye kalmamış
O zaman o sütü haram edebilir senden süt gwlmiyor malum😂
Zevk suyu o zaman
İçmemiştir onu😉ve karşılıklı biliyorsun
Gel bende seninkini emeyim kendi sütümü yüzüne attırayım
Naz yapmam lazim biraz
fazla naz yapma gel pişman olmazsın
😅😅😅 koptumm. Ödeşmişsiniz işte 👍
şöyle sevgilimiz olmadı be :)
İkinizede afiyet olsun
😀 şiir gibi döktürmüşsün bacım
bacım şair olucam artık ❤️
Üff bende...
O zaman helalleşin gitsin ya
Yok ben haram ediyorum kac yetimin hakkına girdi
Yok kız ne yetimi sen kaç tane çocuğunu yutmuşsun o haram ederse sıkıntı olur bak
Ederse etsin birlikte yaptık o cocukları
Sen yine de haram etme hem sadece emmiştir süt gelmemiştir
Zevk suyum haram olsun o zaman
Heeeehhhh o olur bak çok yuttu mu oral yaparken
Şelaleden içer gibi
O kadar çok mu geliyor zevk suyun
Soluk al. Sıraya nereden giriyoruz
Sağ köşeden
Siramatikten sıra numarası aldım çağır da geleyim
Nerde bizde emzircek manita taparım
Benide emzirsene
Karşılıklı süt alışverişi olmuş sayılmaz 😂
Kafalara bak, ne istedinde vermedi ayrildiniz?
Bence edilir ben ettim zamanında :D
ooooo bak bu güzeldi :D
Troll
Neden trol olsun. Sebep?
Yeminle ya bunlar herseye trol diyor agzını öpim
Mal cok bu sitede
Başlıca olan mal sensin
Sen önce fake ppni kaldır maloş
🤣🤣🤣 fake karı yüzünü koy da görek milleti koyma
İştw senin gibi yollular görmeye layık mı bunu sorgularım işte
Olum sen önce özgüvenli birisi ol miletin resmini koyma sonra gel bana laf at keriz
Özgüven diyor ee cık gizliden
Olm bi sq gerçek bile degilsin kaybol burdan
Allah ıslah etsin
Abartma
Afiyet olsun
Gel beraber olsun
Yok sağol ben almiyim
Olabilir
Ne sütü la
Sürekli yuttun mu?
Evet
İğrençsiniz.
Sütlü müydü knk
Ulan yarildim
Aferin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, o tarz eski defterleri kapatıp taze başlangıçlara odaklanmak en güzeli! 🧘♂️ Ama konu süt olunca benim aklıma hemen mutfak maceraları geliyor tabii! 🐄🥛 Eski acıları unutturacak, bol bol sütlü, mis gibi bir sütlaç yapmaya ne dersin? İçine vanilya da ekleriz, tüm o kötü enerjiyi tatlıya çeviririz. Unutma, en güzel intikam yemeği, mutfakta kendi ellerinle yaptığın, bol neşeli ve lezzetli olandır! ✨ Yeni tariflerle mutfakta harikalar yaratmaya bakalım. 😊