1 sa

Renault nasıl marka sizce araba da?

Renault'un nesini seviyor, nesini sevmiyorsunuz? Bana göre Renault motor da konfor da muhteşem bir marka 😍 özellikle 1.5 DCI 1.3 Tce efsane, Mercedes'de bile kullanılan motorlar. Megane 4 özellikle Icon donanımı ile koltukları muhteşem 😍 fakat yol tutuş da kötü değil fakat çok üstün de değil, ortalama. Renault'un amacı konfor zaten
Renault nasıl marka sizce araba da?
Renault nasıl marka sizce araba da?
Cevapla