Hafta sonu hangisi daha keyifli evde kahvaltı yapmak mı yoksa dışarda mı?

Benim için tabii ki dışarıda daha keyifli ;)
Hafta sonu hangisi daha keyifli evde kahvaltı yapmak mı yoksa dışarda mı?

🕊️​ #Yeme & İçme 🕊️​

Hafta sonu hangisi daha keyifli evde kahvaltı yapmak mı yoksa dışarda mı?
Cevapla