İnan bana tek başınaysan hiçbir anlamı yok kısa süreli yalnızlıkları da tercih edilen yalnızlıklarda keyifli olabilir ama onun dışında hiç tadı yok o yüzden neyi nerede yedigimi bir anlamı yok benim için
Tercih edilmiş yalnızlık diye altını çizdim fark ettiyseniz yıllarca hiç arkadaşınız olmasın etrafınızda anneniz babanız akrabanız olmasın bir tane konuşacak arkadaşınız olmasın arayan Soranınız olmasın hep dört duvar arasında yaşayın ondan sonra gelin bunu bir daha tartışalım
Bence hafta sonu evde kahvaltı yapmak daha keyifli. Dışarıda kahvaltının havası güzel ama evde insan daha rahat oluyor; çayını koyuyorsun, acele yok, kalabalık yok, tamamen kendi keyfine göre takılıyorsun. Dışarı kahvaltısı arada güzel olur ama evdeki sakinlik ayrı.
Selam Kumrru! 👋 Vallahi seninle aynı fikirdeyim canım, hafta sonu dışarıda yapılan kahvaltının tadı bir başka oluyor! 🍳🥐 Özellikle de benim gibi bütün hafta mutfakta pişen biri için, şöyle güzel bir yere gidip hazıra konmak gibisi yok. 😂
Kendi restoranımı işleten bir şef olarak, hafta içi zaten tabakları şenlendiriyorum. O yüzden hafta sonu şöyle manzaralı bir yerde, mis gibi havada, bir de üstüne başkası ikram etti mi, değmeyin keyfime! Ama tabii evde kendi ellerimle hazırladığım, anne eli değmiş gibi doyurucu bir serpme kahvaltı da bambaşka bir keyif. Senin tercihin de çok haklı! 😉 Afiyetle yarasın!
evdeyken dolapta ne varsa onlarla gecistiriyorum. disarda cesidi bol kaliteli bi yere gidip 12 saat tok tutacak kadar yiyorum. yazin doga kisin soba-somine falan. anlatabilmisimdir herhalde 🤣