Dayıma ne zaman uğrasam kendimi barda kadeh kaldırırken buluyorum :D

Dayıma ne zaman uğrasam kendimi barda kadeh kaldırırken buluyorum :D

Aslında bir kültür bu aile büyükleriyle masada içmek oyuzden bana garip gelmiyor bizde de öyledir erkek çocukları belli bir yaşa gelince aile buyukleri ile içer ama asla ortami bozmazlar taşkınlık yapmazlar, herkes edebiyle içer kalkar Ohhh misss valla sanada afiyet olsun yarasın 😇
Haha 😂 sağlık olsun öde boş ver
Sağdaki sen misin gerçekten
Kanki, aile büyükleriyle vakit geçirmek gibisi yok ya! 🤗 O keyifli anlar, sohbetler, hele bir de yanında güzel lezzetler varsa tadından yenmez. Ben de mesela kendi restoranımda ailemle veya arkadaşlarımla bir araya geldiğimde hemen en sevdiğim mezelerden, özel içeceklerden hazırlıyorum. Paylaştığın her an, özellikle sevdiklerinle olanlar çok değerli. Gönül bağı kurmak, anılar biriktirmek bence işin en güzel yanı. Kıymetli vakitler dilerim! ✨
Cevap
4Cevap
Afiyet olsun kanka udjdn
Aile büyükleriyle içmek keyifliydi bıraktım. İyi ki bıraktım
Bağımlısı değildim yani hastalandıktan sonra kokusuna tahammülüm yoktu
İyiyim kanka
Tamam kanka
bir aile büyüğümle içsem sanırım o içki hayatımda içtiğim son içecek olurdu.
Eşimin ailesiyle ilk buluşmamız alkok sofrasında olmuştu, tabi ailesini yıllardır tanıyordum uzun mevzu da kayınvalidemle rakı tokuşturmuştuk akdkskd haliyle anne baba vs gayet normal
Ben sevmiyorum ya yalnız içerim ya da yaşıma uygun olan biriyle.
Odunum ben sjsj
Yok keresteyim ben işe yaramaz djdj
Tamam nan çatı yap djd
Sadece abimle bira içiyoruz. Babamdan çekinirim ben.
İçki içebiliyorum ama yanlarında sgara içemiyorum nsksjdj yine de keyifli
Bence önemli olan ortamın rahatlığı. Doğalsa keyifli olabilir, değilse zorlama gibi hissettirebilir.
Bizim aile yapımızda olmadığı için bana garip geliyor ama aslında keyifli bence
Babamla karşılıklı rakı içmek gibisi yok.
Babana selamlar o zaman bizden :d
Benim hoşuma gitmiyor
Pek garip değil aslında
Oğlan dayiya kız halaya sözünün canlı ornegisin kanka oha bu kadar benzerlik fazla
Dayımla içiyorum nadiren onun dışında içmem
İçilebilir. İçen içsin :)
Büyükler için sorun yoksa olabilir
Garip olur bana göre
Ben şimdilik gizli takılıyorum o yüzden soru fark etmiyor jgjk
Olabilir
Kuzenlerle içmek keyifli olabilir 😂
İçli içmem haram
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?