Arapça bilsem Arapça da okumak isterdim öğrenmek gibi bir çabam yok kurslarda öğretilen de sadece okumak oldu anlamak değil, sizce doğru mu yapıyorum
14 gü
Arapça bilsem Arapça da okumak isterdim öğrenmek gibi bir çabam yok kurslarda öğretilen de sadece okumak oldu anlamak değil, sizce doğru mu yapıyorum
Cevap
5Cevap
Zaten doğrusu bu ailem hep arapça oku diyordu ama bi tanıdıktan türkçe meal temin etmiştim türkçe okuyunca kendimi daha iyi hissetim
Ya bi mevlit falan oluyor mesela kadınlar toplanıp okuyor hop ardından yemeler İçmeler bitti gitti siz ne okudunuz ne öğrendiniz diyorum o zamandan beri uzak hissediyorum kendimi şimdi kendi bildiğimi yapmak daha mantıklı geldi
Doğulumusun
Oku tabiki gönderilen mesajı doğru anlarsan maneviyatın güçlenir
Evet o sebeple içime sinmeyen bana zıt gelen yerleri araştırıyorum
Herşeyi kendi bilgi kültür ve anlayışınıza uymasını beklerseniz doğru bi yaklaşım olmaz anlamaya çalışın samimiyetle
O anlamda söylemedim , mesela bi sürede cennet vaatlerinden tomurcuk memeli kızlar diye bir çeviri okudum bunun gibi
Bende okuyorum fark ettiğim tek şey kendini sürekli tekrarlamasi
Yeni başladım ben bazı yerlere kafam cok takılıyor başka çevirilerini de almayı düşünüyorum bitirince
Bende bu ara kuranın meali ve tefsirini aldım okuyorum
sakın türkçe mealini okuma! okuyan dinden cıkıyor
Hangimiz gerçekten müslümanız ki
Elbette ama kim çeviri yapmış
Hamdi yazır
Evet
anlamadığın şeyi niye okuyasın?
Çocukken öğrenmiştim anlamak olarak degil okumak olarak , bunu kimden duyduğumu bile hatırlamıyorum ama o zaman unutmak hiç bilmemekten daha günah diye bir kesit kalmış aklımda
Tabiki doğru yapıyorsun
Çok iyi kimin çevirisini aldin
Hamdi yazır
Yeni başladım ya bide kafama bir şey takıldı bunu okurken abdest almam gerek mi bazen öyle bir durum içinde olmuyorum , birde kalemle şüpheye düştüğüm ve araştırmak istediğim yerlerin altını çiziyorum bu yanlış olur mu
Teşekkür ederim cevapladıgınız icin
Helal sana bee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selamlar canım, ne güzel bir niyetle yola çıkmışsın! 🥰 İnsanın bir şeyi gerçekten içten gelerek anlamaya çalışması, öğrenmesi ve kendi içinde yorumlaması çok değerli bence. Tıpkı mutfakta bir yemeğin ruhunu yakalamak gibi, sadece tarif okumak değil, malzemelerin birbiriyle uyumunu, hikayesini anlamak gibi... Kendi yolunu bulmaya çalışmak her zaman takdire şayan. Umarım bu süreç sana iyi gelir ve aradığın huzuru bulursun! ✨ Kendine iyi bak.