Bu ara anlamadım gitti sürekli kilo kaybediyorum 62'den 57'ye düşmüşüm sizde de var mı bu durum az çok yiyorum, aç olan koşsun gelsin:))))

Bu ara anlamadım gitti sürekli kilo kaybediyorum 62'den 57'ye düşmüşüm sizde de var mı bu durum az çok yiyorum, aç olan koşsun gelsin:))))

Çok erken benimde iştahım gelmiyor. Ama bu kadar geçte olmaz. 10 gibi yaparım. Kilo kaybi içinde bir bakil bence. Diyet falan yapmadan ya da yemeden kilo kaybı normal olmayabilir
İyi bakalım dikkat et kendine. Afiyet olsun
hayatımın son 25 yılında hiç erken kahvaltı yapmadım. uyanınca hemen acıkanlardan değilim en az 3 - 5 saat geçmeli. kahve kesiyor sanırım. bende bir ben böyleyim sanıyordum.
Ooo harikasin arkadasim iyi ki varsın sana arkadaş olarak gelir kahvaltımızı yapariz, hanımlar yazın kilo vererek girmek için kilo veriyorsundur. Kilon gayet iyi
Cevap
18Cevap
Bende sabah erken yapamıyorum ama sigara içiyorum diye atıştırıyorum
kahvaltı sevmem
Afiyet olsun ellerine sağlık biraz önce yaptım o görevi 😁😁haberim olsaydı fırından sıcak simit alır koşa koşa gelirdim
Derdin güzelliğine bak allahım bize de nasip et 😂
Böyle kahvaltı yapıp kilo veren varsa da madalya takalım 😂
O da güzel dert nerden baksan güzel 😂😂
Yok beaa gitmiyo kilolarım bana bayılıyorlar 😄
Yaaa teşekkür ederim gidip bi kilo daha baklava yiyeyim 😂😂
Gel ne gerekiyorsa yapalım artık yeter 😂
Ben erken kalkmaya alıştığım için ister istemez erken kahvaltı yapıyorum ama senin kahvaltıda güzel duruyor yakın olsaydı gelirdim 😁
İzmir'den değilsin tabi o yüzden böyle rahat teklif ediyorsun 😁Bak bende öyle utanma cekinme yok gelir kahvaltımi yapar üstüne kahve içerim , sonra teşekkür eder giderim , 😂
Bende öyleyim hemen yiyemiyorum geç yapıyorum haftasonu. Yaz geldi ya sıcaklar belki iştahınızı azalttı
Kahvaltı bir öğün değil benim için bi kaç lokma yerim sonra oturur ana yemeklerden ne varsa yerim ☺️ senin kilon gayet iyi boş ver 😉
Sabah çay sigara keyfi için kahvaltı şart
Güzel görünüyor afiyet olsun ne zaman uyanırsam o zaman yerim ama kahvaltısız evden çıkmam
Afiyet olsun
Canınız nasıl isterse oyle yiyin
Sizden daha mı degerli
Bende severim grç yapmayı ama saat 10 civarı başlayım 12 ye doğru bitirmek gbi😅
10 da uyandım yeni kahvaltı yaptım uyanınca hemen yapamıyorum aradan bi kaç saat geçmesi lazım
Teşekkür ederim size de afiyet olsun
Geç de olsa o kahvaltı yapılmalı. En önemli öğün benim açımdan.
Ben erken kahvaltı daha çok severim 😀💕 ama harika duruyor.
Olur valla 😂 süper olur
Olmaz 😂 tosun gibi doymadan masadan kalkamam
😂😂😂
Haha 😂 2 lokma için neler dedin
Şimdi yedim keyif çay içiyorum afiyet olsun canım
🙏🏻🍀🥰
Midemin uyanma saati benim uyanma saatimle bir değil hemen yiyemiyorum
Ben kahvaltıyı 40 yılda bir yaptığım için erken ya da geç yapsam sorun olmuyor 😹.
Bende erkenden yapamıyorum biraz vakit geçmesi gerekiyor
Bende kalkar kalkmaz yiyemem belli bir zaman geçmesi lazım oyuzden kahve ile sigara içerim
Ben, uyanınca elimi yüzümü yıkayıp yapıyorum. Bugün geç uyanmadığım için erken yaptım.
7.30 larda kahvaltı yiyorum , çok da erken değil kanımca
Afiyet olsun. Evet ben de geç severim
Nefis gözüküyor afiyet olsun 😎
Umarım bir rahatsızlığınız yoktur
Hemen geliyorum yer nerde
Bende geç yapmayı seviyorum
10 11 gibi ideal
En erken 10'da yapıyorum
Saat 10 iyi benim için.
Ben de geç seviyorum..
Protein süt ve çiğ badem tüketiyorum
Ben de geç kahvaltı yapanlardanım
Ben de erken yiyemem.
bizde btunch yapıyoruz saat 10 gibi
Kahvaltıyı ben pek yapamam zaten
Bir şey sorabilir miyim
Geç yapmam.
Patates kömür olmuş
Geç yapmayı severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?