Sabahları kalkar kalkmaz kahvaltı yapabılıyor musunuz? Neden kahvaltı yapamıyorum?

Kimisine göre, en keyifli öğünlerden biridir sabah kahvaltısı. Sabah kalkınca vaktim olsa da iştahım hiç olmuyor, midem bulanıyor. En fazla kahve ya da taze sıkılmıs meyve suyu/püresı içebiliyorum. 11 den sonra acıkıyorum.

daha erken kalkmayı mi denemeliyim?
Sabahları kalkar kalkmaz kahvaltı yapabılıyor musunuz? Neden kahvaltı yapamıyorum?
Cevapla