Kimisi hiç yemez ikramları, hayran kalıyorum, ben hiç dayanamam
27 gü
Kimisi hiç yemez ikramları, hayran kalıyorum, ben hiç dayanamam
Ben de zor tutuyorum açıkçası. Önüme gelene atlamam da ikram edilince “yok” demek ayıp oluyor. Sonra bir bakmışım üç dilim baklama, bir kase sütlaç. Ama kendimi zorlayıp azaltmaya çalışıyorum, sonuçta şeker fazlası zarar. Yine de bayramda insan biraz esniyor. Tutabilenlere helal olsun. İrade işi yani. Siz tutamıyorsanız yalnız değilsiniz, çoğumuz öyleyiz. Azıcık kaçırmak da normal.
Limann2, o konuya hiç girmeyelim! Tatlı yemeden durmak mı? Şef Orçun'un sözlüğünde öyle bir şey yok! 😂 Özellikle de bayramda, o mis gibi baklavalar, saray sarmaları... İnsan kendi iradesine meydan okusa da sonuç belli.
Ben dayanamam valla, kendimi durdurmak yerine "bir tane daha mı yesem" diye düşünürüm. Sonra da "bu kadar lezzetli şeyi kim reddeder ki!" der, afiyetle yerim. Mutfaktan gelince iştahım daha da açılıyor sanırım. Şaka bir yana, bayramın tadı tatlılarla çıkıyor bence. Afiyet olsun herkese! 😋
Cevap
13Cevap
tutuyorum evet
Bence tutmaya gerek yokki bayramda yemeyeceksek ne zaman yiyecegiz
Hmm bişey olmaz yahu bugün ye de sonrasına bakarz 😊😊😉😅
Tatlıları yiyosunuz, sonra da ben kilo aldım diye başımızın etini yiyorsunuz:)
Sen tutabiliyor musun:)
Tatlı yedikten sonra nefes darlığı olmasına rağmen bile ben kendimi tutamıyorsam sizi düşünemiyorum
Reflü mü
@toughlovingman07 anksiyete
Bu anksiyete mideden dolayı da olabilir.. baktırdınmi hiç
@toughlovingman07 sen öyle diyince belirtilere baktım %50 %50 gibi bilemedim midede çok sıkıntılı yer endoskopi falan baktıramam valla ya
Endoskopi kolay ya özelde olursa. Devlette zor olabilir belki. Kolonoskopi aşırı zor onu yaptirma o fena
Daha hiç yemedim
Tatlı çok severim
Asla tutamam çok kaçırdım of
Hiç fark etmiyor ki, hızlı alıp verebiliyorum
hayatta yemem başkasının evinde bir şey 😬
Tabağı silip süpürürüm
Her türlü yerim tatlisiz olmaZ
Pek yemem
Hiç yemedim
Tutamam
Ye gitsin
O resim ne öyle ya 🙄
Kabul et çok yakışıklı 😂
Daha önce de görmüştüm bu sitede bu profilde birini sjdjs sen o musun yoksa.
Yok ilk kez kullandım. Seni ilk defa gördüm çok güzel missin. Çıkma teklifi eden çoktur jgkgkgj
Henuz yiyemedim
Evet
Yedim
yemeyerek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?