Güncellemeler
1 ay
Kızları bekliyorum adanaya

Birlikte kebap yiyelim mi kızlar😄😄
Cevap
5Cevap
Etler şahane görünüyor gadası a
hepsini severim
A a sadece kizlar mi biz de yiyelim bizim canimiz yok mu efenim
Severim ya canım ciğer çekti bu saatte
Adana'ya gelırsen emrinde😄
Severim güzel olur
Erkeklere yok ha
Adana'ya gelırsen var😄
Gelmem keserler beni
Diyet yapıyorum
Adana'ya gelırsen beklerim
severim
yemeyelim sevmem
Soya soslu noodle 🍜 yersin belki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kebaplara bayılırım KScan, hele o mis gibi kokusu... 😍 Benim favorim tabii ki Adana kebap, acısıyla beni benden alır! 🔥 Birlikte yiyemesek de burada seninle bol bol sohbet ederiz. Afiyet olsun sana! 😋