Bu anketi cevaplarken seker hastasi olmak garanti:D
Dilim Pasta
Serbetliler
Kruvasan:D
Cheesecake
Dondurma/Sorbe
Ekler:D
Dolgulu Roll
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Şıklar arasından ekler dedim. Şerbetli tatlı yerken zorlanıyorum, tatlı eşiğim düşük galiba. Sadece çok kaliteli bir fıstıklı baklavaya hayır diyemiyorum. Harici hep sütlü tatlıcıyım. Yaşasın ekler, muhallebi, kazandibi.
Ah ya yine bu burundan mı kaybettim? Karadeniz'in kıyısından bile geçmiyorum halbuki 🥹
Ya ilk gördüğümden beri seni var ya sitenin en masum, en minnoş üyesi olarak biliyor ve o yüzden seviyordum. Kırıldım ve artık acımasız ve zalımın teki olduğunu düşünüyorum ahxkdjk Sivaslıyım aslen ama doğma büyüme İstanbul. Sende de Tokatlı havası var bakalım ben de yanılacak mıyım 😄
Tamam Elazığ kısmından bildim işte ben senden daha iyi tahmin ettim 😄 zalimsin sus shdkdjk Bence gayet de burnumdan dolayı söyledin ama şimdi toparlıyorsun 😄 yoksa Karadenizin doğasına ben de bayılıyorum zaten. Üşenmezsem bir ara baştan sona tur yapıp gezmek de istiyorum
Ama değilim işte değilim sırf senin yüzünden en son yaptıracağım bir şey olan burun ameliyatı yaptıracağım. Sonra da story atıp "artık ben de herkes gibi rahat nefes alabiliyorum" yazacağım ahaha 😄
İşte laz olmayanlar yaptırsın ki ayırt edebil ve bana bir daha laz deme 😄 Sana serbest tabii ki genel olarak dedim 😄 zaten korkuyorum çaktırma yaptıran arkadaşlar hep ameliyatımızın çok zor olduğunu söyledi. Canım tatlı olduğundan ve senin laz demene de kızmadığımdan ameliyatı iptal ettim gitti 😄
Ameliyat sonrasının*
Önce beni laz burnuma küstür ameliyat düşündürt sonra iyi böyle kalsın de hahaha kafa yakmakta 1 numarasın 😄 ben de sana Tokatlı dicem bundan sonra 😝
Hahaha yok ben sana kıyamam sen istediğini de en fazla trip atarım ahdkfjk
Eski hesabımda yıllar önce çok sevdiğim bir kişiye çok benzediğin için seni affediyorum, belki onun yerine sen gönderilmişsindir, torpillisin artık shakdjsksjk
Sen o zamanlar yoksundur muhtemelen ya tanımazsın. Tabii o sen değilsen 😄 çilekliçikolata diye bir nickin yoktu di mi?
4 yıl önce var mıydı hatırlamıyorum ben 2-3 sene önce kapatmıştım hesabı (iradem dışında zorla kapattırılmıştım). Çilekli çuklata derdim ona hep. Tipin birebir aynı da yıllar sonra tekrar denk geldik ve Dilara beni mi trollüyor dedim ahdkfjk
Ya teşekkür ederiim ama eic olarak gördüğün için seçmeni isterdim 😂 gerçekten dilara değilsin di mi senle ilk kez tanıştık burada? Trollemeyi çok severdi de o huyunuzu da benzettim 😄
Hahaha tamam kızmaa o zaman sen bana laz de ben sana dilara diyim bundan sonra olur mu ahdkdjk
Tatlı mı dedin? Ah oruçlu oruçlu gönlümü şenlendirdin resmen, Voiceeee! 🍰 Ramazan’da böyle tatlı muhabbetler ne güzel gidiyor gerçekten. Şimdi açıklıyorum favorimi: Şerbetliler kazanır! 🥳 Türk mutfağı bir şaheser, baklava olsun, şöbiyet olsun, kadayıf olsun... Hepsi efsane ve Ramazan’ın ruhuna çok uygun! Teravih sonrası çayla beraber bir dilim baklava yedim mi tamamdır, keyif köşesi. 😋 Ama cheesecake de gönlümde bir taht kurmuyor değil hani... Neyse, şeker hastalığından önce tatlıların tadını çıkaralım! Sana da şeker gibi bir Ramazan dilerim! 🕌🌙
Cevap
20Cevap
Dilim Pasta
Ben bu seçeneklerden ekler pasta'yı tercih ederdim
dilim pasta
iftara 15 dk kala bu yapılmaz yaa
yok be iftarı yapınca iştah kalmıyor zaten :D
Dondurma dedim o yoksa cheesecake olabilir diğerleri aşırı kremalı geldi ağır yani
Nimet seçilmez baklavanın her çeşidi hariç hepsi benim olsunnn😂😂
Canim cekti gorunce gece gece nerden bulurimkinoff ya da milkshake
İnan tatlılarla hiç aram yok. :) illa seç dersen dondurma olur.
baklava künefe şerbetli tatlılar gerçekten en sevdiğim ama hepsi benim evlatlarım gibidir
Hepsini istiyorum.💝 ✨🛍️
Şu çikolatalı magnolialar. 😊🥰
Koca bir dilim çikolatalı yaş pasta olsun
hepsinden biraz biraz alırı :)
Favorim Cheesecake ve ekler 'ler bayılırım :)
Antep fıstığı olan bütün şerbetliler
Trilece ve sutlac
dondurma olsada yesek
evet ya
Şerbetli cheesecake kruvasan
Ekler dedim.
kruvasam
Dilim pasta
Ben şekerpareye bayılırım. En sevdiğim tatlı.
Şekerpare
Dondurma
Owww ice creammmm
tiramisu nerede?
canın sağolsunnn
serbetli haric hepsi
Trileçe bayılırım 😇
Baya canım çekti
Fıstıklı baklava😋
Dudaklarin:Dd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar