Ben hayatımda hiç yemedim bu arkadaşı. Kuru fasulye end haşlanmış yumurtanın birleşimini düşünmek 😨😨 önyargılı davrandığımı düşünebilirsiniz fakat durum böyle 😑






Piyaz köfte müthiş ikilidir :) çok severim.
Yumurtalı/tahinli versiyonunu pek sevmem ama klasik piyazı çok severim 😋
Yumurta sevmiyorsan klasik piyazı deneyebilirsin :)
Piyaz denince, Antalya'da yiyeceksiniz. Tahinli piyaz :)
www.google.com/search
Linkteki fotolara bakabilirsiniz :)
Bayılırımmm kuru fasulyenin üstünde bol limon karabiber oh oh
Allah ağzınızın tadını bozmasın :)
pek sevdiğim bişey değil ama yumurtalısı iyi, yenir yani
Cevap
12Cevap
Severim bol maydanoz ve soğan ve limon ve karabiber ve ofofofoffff
Off bol limonlu yapma be, böyle sorumu olur vicdansiz bayaan
antalyada köfte piyaz meşhurdur şimşek köfte piyaz benim favori mekanın dir
Merhaba,
Evet severim, yumurtalı süper oluyor. 😅
Soğan olmazsa olmazı domatesli yemem asla
Bende hiç yemedim
Yumurtasız da oluyor ben çok seviyorum
Bir kere yedim daha yemem
Normal kuru fasulye severim :)) piyaz sevmem..
Köftenin yanında olursa evet
Allah'ım inanmıyorum mundar etmişler her şeyi
Hicc yemedimmm
Et yemedim hayatimda hic karpuz yemedim sonra karnibahar yemedim sonra bamya yemedim cogu tatliyi yemedim
bir kere annem zorla atti agzima kustumm 1 hafta boyunca o seyi hissettim bogazimda cikardim cok sukur ki
Ooo çok geçmiş olsun
Piyazdan nefret ederim
Hayatta yemem listemde başı çeker
Piyaz iyidir sevilmez mi 👍
Severim :v
Başla yemeye bence. Çok şey kaçırırsın :)
Yumurtasiz seviyorum
Ne severim be ❤️
Severim
Ben sevmiyorum
ilk defa duydum
Çok severim 😋
Severim
Sevmiyorum 😅
Turşu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar