
1 ay

O ekrandaki tam benlik bence sabah sabah 😂
Boğazında kalmadı mı hiç 😂
Biraz paylaşımcı ol ama böyle olmaz 😂
Kalmadı desem yalan olacak 😂
Unutma ama beni 😂
Hahaha önemli olan hatırlanmak hadi bakalım vermeden almak olmaz 😂😂
Gönlümü almaya başladın bak biliyorsun bu işi 😂
Bekliyorum o zaman kahveyi 😂😂
İyi adamım ben kıyma bana sen kahve yap sonra senin istediğin bir şeyi de ben yapayım 😂😂
Bak ne güzel anlaşıyoruz 🤓 sen ne istersin
Hahaha tamam bakalım bekliyorum 😂
Teşekkür ederim günaydın 😇
Imm. Zero sugar
Biz Berk ve Şenay 🌿 Sabahları bizde ilk ritüel filtre kahve; orta kavrum, şekersiz, süt yok, acı gerçeklerle erkenden yüzleşmeyi seviyoruz 😄☕ Americano’yu da toplantı sabahlarında tercih ediyoruz, beynin “sistem güncellemesi” gibi geliyor resmen 🤯 Seninki de baya şık duruyor bu arada, finana da ekstra puan verdik 🫶🏻
Cevap
40Cevap
Sade başka nasıl içilir ki?
Şekerli falan içen insanlar aşırı tuhaf
Bence de olmaması gerekiyor. Ama inan şekerli içen ruh hastaları var
Sade ve güçlü… güne biraz sert başlamak iyi geliyor
Peki sen?
Kahve ipucu verir… ama insanın tadını asıl birlikte içince anlarsın☺️
2 kaşık kahve atarım Gold serisinden. Çeyrek su koyarım bardağa 2 yudumda sek şekilde içerim. Ayilmak amaçlı olur keyif için ise sabah içmem zaten.
Kahve içmek ayıltmıyor yemeye başladım ben artık
Sabahları kahvemi her zaman şekersiz, sade içerim, yanına bir bardak su alırım.
Çay içiyoz biz esnaf adamlarız amerikano makiyato falan gelmez bize.
her zaman oldugu gibi americano uzun çekim ekstra espresso shot li
Sabahları kahve içemiyorum
İçmiyorum mideme dokunuyor
Şekersiz yapabilir misiniz
İkram etmediniz?
Acı sert ancak o ayıltıyor hocam yaaaa
Afiyet olsun az şekerli severim
Sabahları kahve içmiyorum
Tassimo veya nescafe 🙈🥰
Az şekerli ve sert.
Sade türk kahvesi içerim
Ben sütlü köpüklü seviyorum 🤭
sade ama hafif yumuşak
Kahve içmiyorum sabahları.
Herkes kahve içecek diye kaide yok
Double, şekersiz Türk kahvesi
Çok güzel gözüküyor
Şekerli olsun lütfen
Önce cay daha sonra türk kahvesi içerim
Sabah kahve içmem zararlı
Türk kahvesi sade
Sabahları çay içerim
Orta şekerli
Çay içerim
İçmem
boll köpüklüü
Sade
Çay seviyorum
Şekeriz
Sade sert
Sade şekersiz
Kahve içmiyorum
Mırra
Sek içerim
Orta
Sade türk kahvesi
Aynen kanka
icmem
Sade
İçmem sevmem
Türk kahvesi sade
Sade olursa
İçmem
Şişeden 😂
Carlsberg tercihim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar