Benim 25 kilo kadar fazlam vardı asla diyetle veremiyordum. İnsanların rahatsız edici bakışları vardı sürekli her ortamda kilom hakkında bir yorum yapılırdı. Öyle bir raddeye geldim ki 25 kilo fazlam olmasına rağmen tüp mide ameliyatı oldum. Doktor ölüm riski de olabilir böyle bir durum olursa mahkemelik olmamak için bu riski göze alarak kağıda imza at dedi. Ölümü göze alarak ameliyata girdim. Düşünebiliyor musunuz şu durumu. İnsanların düşüncesizlikle ağzından çıkan lafların neye mâl olduğunu. İnsanlar kendisini aç bırakıyor hiç yemek yemiyor bir yerde düşüp bayılıyor anoreksiya olup oluyorlar kilo takıntısından. Bunun vebalini nasıl taşıyorsunuz
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer