Dış görünüşünüzü kafanıza takıyor musunuz? 10 üzerinden kaç veriyorsunuz kendinize?

Dış görünüşünüzü kafanıza takıyor musunuz? 10 üzerinden kaç veriyorsunuz kendinize?

İnsan kendine kalsa takmaz bence de, etrafındaki insanların tutum ve davranışı insanın kafasını kurcalıyor maalesef..

Önceden hiç umursamazdım.. Fakat bir kaç defadır büyük duruyorsun denildiği için hakkaten takmaya başlıyor insan.. :))

Yapabileceğim bir şey bu konuda.. Kilo da versem olgun duruyorum..

Kendime 7/10 veriyorum :)

Siz peki?

Dış görünüşünüzü kafanıza takıyor musunuz? 10 üzerinden kaç veriyorsunuz kendinize?

#Vesselam

Dış görünüşünüzü kafanıza takıyor musunuz? 10 üzerinden kaç veriyorsunuz kendinize?
Cevapla