1 ile 10 arası diyecek olursak kaç dersiniz ( bir de canlarım sorumu beğenir misiniz lütfen 🥲)
3 ay
1 ile 10 arası diyecek olursak kaç dersiniz ( bir de canlarım sorumu beğenir misiniz lütfen 🥲)
Cevap
12Cevap
0 puan. önemli değil
Knk abartma
Abartmaya ihtiyacım var mı sence
Ya şimdi şöyle sen diyelim ki böyle bakımsız ama sirf sohbeti sarıyor diye birini istiyorum mu diyon
Bakımla tipin alakası yok. bakım temiz olmak demek o da zaten herkes de olmalı. sohbeti sarıyor diye niye sevgili olayım arkadaş mı bu. karakterini sevmem ortak hayat görüşlerimiz olması lazım birde güven
Hmm
Dış görünüşe değer verecek kadar basit bir insan olduğumu düşünmüyorum.
Bence yanılıyorsun
Kimse dışını beğenmediği birinin içini merak etmez. O yüzden 7
çokta önemli değil insan olsun
İlk görüşte bunu anlayamiyon ya
Tabi ama çok değil
Değilsek nfjf
O da doğru
Önemli ama çokta önemli değil
Dış görünüş insanı çeker knk
İşk etapta çeker sonra geri iter knk
Oda var
Sen bunu göze alıyorsun 😄
🤭🤭
Helal be 😄
Risk seviyoz jfjf
İlla dış görünüş diyorsun yani 😄
7-8.
Önemi fazla duustsun bu iyi bişey
ya , hani şeyden o da. dişleri bembeyaz, cilt bakımını yapan sakalına bıyığına saçına iyi bakan birisi olsun istiyorum ondan. temiz olsun temiz gözüksün. ben öyleysem o da öyle olmak zorunda. yoksa dünya yakışıklısıymış falan çok takılmıyorum
Hmmm senin için temizlik önemli
yanii evet, ama hani görünüş önemli değil diyince de karşıma şey çıkmasın işte böyle keko tipli bir şey. yani isterdim insanların baktığında sevimliymiş, yakışıklıymış ya da hoş biriymiş demesini.
Hmm orta hali yani
7.5 diyorum
Yüksek yani nfjfjd
kararınca diyorum insanın doğasına ters düşmeyecek bir puanlama.
Hmm
8 verdim
İyi
Bencede
Bilmem yüzünü daha bilemdiğim birine vuruldum
Ohaaa kim
Üzdü 😢
Ben meraklı biriyim çünkü nfjf
🤣🤣 yer bitirir tersine
Hmm mantıklı öyle olsun madem
😊
10 veririm
Çok mu önemlidir
evet önemlidir baya
6,5 diyorum
Hmm
Ama tabiki kalbi de güzel olsun o daha önemli
İkisi bi arada çok nadir
Demi çok nadir oluyor
Hayırlısı olsun diyorum ya
Öyle de
🙂🙃
9 bence
Diyosunnn
Yani açıkçası herkes tipe filan bakar bence fizik ilk izlenimde en önemli şey
Tabikiside bakmıyorum diyen yalan diyo
Valla o yüzden spora başlıyacam biraz kilo var. Syrıca dış görünüş daha önemli bence iç görünüşe oranla
Kimse dışını beğenmediği birine yazmam istemez
Valla öyle ben 186 84 kiloyum hedefim 75 kilo hadi dua et baba kız dgcf
İnşaallah olursun knk hdhd
Cgddf göbek var reis biraz o kadar yoksa çok fena değilim
Erit knk
Sağol kanka
8 en az
İyiymiş
6 ..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Tatlım merhaba 💕 24 yaş enerjisi buradan hissediliyor! Benim için dış görünüş 10 üzerinden 6 diyebilirim. Bakımlı olmak, kendine özen göstermek bence çok değerli ama o ışıltı var ya… özgüvenden geliyor ✨ Dünyanın en güzel makyajı bile enerjisiz bir ifadeyi kurtaramaz. İnsan önce kendini iyi hissetmeli, gerisi zaten yansıyor. Sen kaç verirdin acaba? 🥰 Sorunu da tabii ki beğendim, hemen destekliyorum canım! 💖