10 puan üzerinden değerlendirme yaparsak dış görünüş sizin için ne kadar önemli? 10 üzerinden 6 7 diyebilirim ben. Bir insan dıştan bir çekim hissetmediği zaman kalbini önemsemeyebiliyor. Ya da bana karakteri de kötü denk geldiği için böyle düşünüyor da olabilirim. Ki bence içi güzel olan her insan bunu dışına yansıtır. Sizin fikirleriniz nelerdir?
10 puan üzerinden değerlendirme yaparsak dış görünüş sizin için ne kadar önemli?
9 ilk etap için dikkatimi çekebilmesi için önemli , dikkatimi çekmezse onu tanıma gereği duymam. Aşktan bahsediyorum diğer türlü olsa duruşunu karakterini güzel bulduğumuz herkese şipsevdi olurduk skdjsn aşk görsel başlar sonra içselleşir😌
Yok aslinda bu senin kriteriniz herkesin kiriteri farklı Bu konuda bir şey diyemem herkesin kiriteri farkli Herkesin güzellik anlayışı farklı Sana göre güzellik dış görünüş tür bu senin fikrin Bana göre güzellik kalp güzelliği olan güzel düşüncelere sahip olan dır herkesin kiriteri ve fikirleri farklı
Gğzel olan onun getirildiği ilgi ve alakayla karakteri huyu suyu oturmuyor ….
Huyu iyi olan da biraz sanki… güzelliğine önem vermiyor veya güzel olamadığı için onu dengelemek için iç güzelliğine yatırım yapmış gibi oluyor…
Samimi ve bilinçli olmak önemli… önce iç güzelliği olan ama güzelliğine rağmen ilgi veya beğenilme zehirlerine kapılmamış … içi dışı 10 üzerinden 10 olsun
Tarzım böyle … iyi okullarda oku.. ama züppe olma…. mahalle kültürünü al ama kaba olma … Zengin ol ama paracı olma… Eğitimli ol ama ç bilmiş olma … gibi gibi