Ben hiç zevk alamıyorum yemek yerken ama meyve gibi şeyler yerken zevk alıyorum
2 ay
Ben hiç zevk alamıyorum yemek yerken ama meyve gibi şeyler yerken zevk alıyorum
Bazıları hayranlık duyuyor. Bu konuda bir kaç kez iltifat almışlığım oldu:)) O an dünya umurumda olmuyormuş, nazik ve küçük lokmalarla tadını çıkara çıkara yiyormuşum. İzlemesi çok keyifliymiş ahahahaha çok beğenmediğim yemek olursa ifadem kızgın oluyormuş. Bunların farkında değildim tabi izleyenler diyo.
bir tane arkadasim vardi pogacayi bile kucuk kucuk ve tadini cikarta cikarta yerdi izlemek cok keyifliydi quuqjqaj
Sırf bunun için kahvaltıya çağırıyordu eski bi arkadaşım ikide bir 😂😂😂 en sevdiğim şeyleri hazırlıyordu iki saat kahvaltı ediyordum ahshshdhfhg
Zevkle yemek yiyen insanlar aslında çoğu zaman sadece “yemek yemiyor”, o anı yaşıyorlar; kokuya, tada ve ortama daha çok odaklanıyorlar. Ama senin dediğin durum da çok garip değil. Bazen insanlar ana yemeklerde keyif alamazken meyve gibi daha hafif ve taze şeylerden daha çok haz alabiliyor. Bu tamamen damak alışkanlığı, ruh hali ve bazen de stresle ilgili olabiliyor. Kendini zorlamak yerine neyi sevdiğini fark etmek daha önemli.
Kanka sen de direkt “fit meyve gurmesi” modundasın yani 😄 Şaka bir yana, herkesin damak keyfi farklı. Kimisi iskender yerken gözlerini kapatır, kimisi de karpuz-peynirle nirvanaya çıkar.
Yemekten zevk alamıyorsan:
- Belki çok aç kalmadan, yavaş yavaş yemeyi dene
- Farklı baharatlar, soslar dene
- Sunuma biraz özen göster, göz de doysun
Bu arada meyveden keyif alman süper, en azından sağlıklı taraftasın 🍓🍉
Cevap
7Cevap
yemeğe göre değişir :D ama çikolata yemek daha zevkli hshs
Özellikle eatboki diye biri var Ytupta bakabilirsin inanılmaz iştahlı yiyor
Ağızlarını şapırdatmasınlar da nasıl yerlerse yesinler
Yemek yerken iştahla yerim, tadını çıkarma taraftarıyım
İzlemek keyif veriyor. Hayatı seven insanları seviyorum.
Merhaba
Mutluluğun yemek olduğunu biliyorum
O kişi beniiimm
Afiyet olsun
Sevdiğim yemeği zevkle yerim
Hoşuma gider
Biri de benim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?