Patrona ve ortağına pahalı çikolatalı pasta ısmarlamak sizce ne kadar etik?

Patronum ve ortağı ile sohbet muhabbet ederken çikolatalı pastalardan konu geçti. Ben de x firmanın tatlısı pastası çok güzel dedim eee ısmarla o zaman yiyelim dediler. Tamam dedim sonra sipariş verdim ama gerçekten çok pahalı tuttu sizce bu yaptığım etik mi?

Patrona ve ortağına pahalı çikolatalı pasta ısmarlamak sizce ne kadar etik?
Cevapla