Sevgilim iş yerine çikolata yollamış, iş arkadaşlarıma ikram etmem gerekir mi?

Ben öğretmenim. Cicek sepetinden bise yollamış az var zaten. Öğrenciler falan var görenlere versem bitecek eve görüşemiceö sizce napıyım

Sevgilim iş yerine çikolata yollamış, iş arkadaşlarıma ikram etmem gerekir mi?
Cevapla