Yapmaya karar verip ona başladıysam acaba nasıl olur diye düşünüp vazgeçmem. Çok kolay vazgeçen bir yapım yok eğer o pastaya başladıysam bitene kadar uğraşırım sonu iyi ya da kötü olur bilemem ama benim için bir tecrübe olur. Her şeye tecrübe gözüyle bakarım
Valla depresyonda olduğum zaman bunun en 3-5 farklı versiyonunu tatlı tuzlu kurabiye börek aklına ne gelirse üşenmeden yapabilirim ama normal şartlarda yemek yapmaya üşendiğim için yemek yememe gibi durumlarımda olabiliyor